12. 02. 2015.

ILLAMASQUA CREAM PIGMENT HOLLOW spas za svijetli ten :)



Danas vam donosim recenziju jako popularnog Illamasqua hollow cream pigment-a,  koji je u jednu ruku jedini cream proizvod kojeg koristim za konturisanje.

Dolazi u extra elegantnoj ambalaži, na vrhu je Illamasqua zaštitni znak, držim ga u kutiji, jer je poklopac malo labav... ali tako su ga napravili, nije nikakva fabrička greška. 
Piše da se mora iskorisiti u roku 12 mjeseci od otvaranja... slabo sam ga stvarno koristila, mogu reći da sam ga štedjela, ali neću više! 


Pigment je 100% vodootporan i može se koristiti na čitavom licu... ne samo za konturisanje, već i za oči, usne... neko kao korektor... lagan za nanošenje i meni treba malo više proizvoda kada hoću da se iskonturišem da valja! Preko dana su mi dvoljna dva prelaza kistom... i to je to!



 Sastojci.












Kistove koje koristim za Hollow su: IT cosmetics crease, smudger i W7 face blender brush (klik za recenziju ovdje). Probala sam ga nanositi raznim kistovima, ali upravo ova kombinacija mi daje efekat kakav ja želim!






Probala sam ga korisiti kao bazu za sjenu i nije dao dobre efekte, imam normalne kapke i poslije 4-5 sati sjene nisu bile na svom  mjestu... s čim inače nemam problema kada koristim normalnu bazu za sjene!

Sam pigmet je mat što je veliki plus, ako ga planirate koristiti za konturisanje! Odgovarat će jako svijetlim curama u tu svrhu, dok će onim normalnim i tamnijim više moći poslužiti u druge svrhe (baza, sjena, karmin, korektor, uređivanje obrva).

Za 8 grama proizvoda morat ćete izdvojiti oko 40 KM. Omjer cijene i kvalitete je zadovoljavajući, jer svi dobri proizvodi za konturisanje se kreću od 40 KM pa na dalje. Veliki plus je što odgovara jako svijetlom i svijetlom tenu, jer na tražištu je malo proizdvoda za osobe sa takvim tenom... u neku ruku mislim da je ovo baš namjenski proizvod za to tržište!


Da li mi se sviđa?
 S obzirom da sam jako svijetla i da strašno volim da se dobro iskonturišem, ovaj proizvod najčešće koristim po danu. Za navečer mi nije dovoljan, pa se igram s efektima hladno-toplo i dodam mu malo mat bronzera (Benefit Hoola ili Physicians Formula healty wear). Ljeti ga ne koristim, jer dobijem boje i onda koristim najviše bronzere ili pudere za konturisanje.

Zadovoljna sam efektom koji Hollow daje mom licu, blage konture, na izgled totalno neprimjetne, jednostavno se stopi sa mojim tenom i daje licu trodimenzionalost! Znači nije ofirno sekunde i niko ne može reći gledaj ove što je iskonturisala čelo i facu čitavu.

Uslikano jutros samo za vas... Hollow u akciji.


Nije težak, vrlo je lagane teksture na licu i vrlo je bitno da nađete odgovarajući kist da ga fino izblendate. 
Za Hollow treba dobar kist i to je to!

Nije izazvao nikakve reakcije na mojoj suhoj koži, znači ništa! 
Ne nestaje sa lica... spreman je izdržati čitav dan! 
Ja ga nanosim kako-kad... nekad prije pudera, nekad poslije... ali na kraju uvijek fiksiram puderom u kamenu.
Nemojte hodati s narandžastom facom!

Da li koristite ovaj pigment i kako vas služi, kako konturišete lice? :D



Do idućeg čitanja! :*




2 komentari:

  1. Neman ga, ali ga sad želim :D Izgleda prekrasno, možda čak i kao krem sjenilo, ili baza? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za konturisanje dušu svoju je dao i sporo se troši! :D Kao krem sjena je OK, a kao baza se tanko ponaša... može izdržati oko 3-4 sata, kasnije nije to to... stvore se linije po kapcima!

      Izbriši