16. 02. 2015.

Moja najdraža umjetnička djela Beksinski

 
Danas ću da vam pokažem šta ću sve da kupim jednog dana i šta će krasiti moje zidove i korzete... da, planiram korzete sa ovim "printovima"...
jedva čekam da zaradim para! :D
Za sve koji nisu čuli za velikog Beksinskog KLIK TU.



























Beksinski mi je najdraži umjetink čitav život... od kada znam za sebe znam i za njega, doživio je ekspanziju na netu prošle godine, što mi je drago :D ... ovakav umjetnik zaslužuje veću popularnost. Djela koja vas ne mogu ostaviti ravnodušnima... ne volimo svi iste stvari... tako ni je ne volim po zidovima cvjetiće i livade, već malo kompleksiju sliku svijeta i onoga što nas okružuje. Danas sam u Beksinski rapoloženju! Neka djela već krase moju sobu... :P


Kako vam se sviđaju ova djela?


Do idućeg čitanja! :*

2 komentari:

  1. Pa kako niko ne komentira GOD DAMN IT. Ja neznan di san bila do sad, ovo je čisto ludilo. Morat ću malo čitat i malo guglat, slike su prekrasne. <3 Pretpostavljaš da ni ja nevolin cvitove i tako to, ajde brate mili di god cvit ovo, planina ono, umjetničko djelo. Mogu sama izać isprid kuće i slikat, whoptydo, umjetnica 1/1 ahahhah

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahhahahahahahha.... ma nemoj očekivati previše. Ja ovu blogosferu gledam kao populaciju ograničenih čitaoca... koji žele da čitaju o beauty trendovima...
      Umjetnost nije beauty i šta da se radi... treba pričati o karminima. :D
      Googlaj, frajer je LEGENDA!!!!!! Malo je reći da ga volim!!!! <3 <3 <3
      Ja volim umjetnost baš iz razloga što je svako drugačije doživljava i što nismo svi isti (to se odnosi na sve u životu, ali u umjetnosti pogovoto... baš možeš zaključiti kakva ko ima očekivanja i razmišljanja o životu)... :)

      Izbriši