15. 02. 2015.

Piling tijela + Avon naturalis indulging chocolate body scrub

Koristite li piling (sredstva) za tijelo, kao što koristite za lice? Ako spadate u grupu koja ne koristi piling za tijelo nastavite čitati post... :)


Piling za lice jako je bitan i mislim da i ptice na grani već znaju kako je neophodan jednom sedmično da se otklone mrtve ćelije, isto tako je bitan i piling tijela! Koža je naš najveći organ i s toga joj je neophodana adekvatna njega! Kada kažem adekvatna, ne mislim na pretjeranu njegu (jer se na koži nalazi zaštitna mikroflora, koja se uništi prekomjernim čišćenjem), niti na nedovoljnu njegu... adekvatna njega je tuširanje tri puta sedmično, piling jednom sedmično!

Ljudska koža ima površinu od otprilike 1.8 m2, njezina težina je oko 3 kg i najveći je ljudski organ. Ona služi kao fizička zaštita mekim tkivima, pomaže u regulaciji tjelesne temperature i količine vode u tijelu te služi za doživljavanje okoline putem čula dodira, bola, topline i hladnoće. Regulaciju temperature tijela vrši putem znojenja te širenja odnosno sužavanja pora. Debljina kože varira između 0,5 mm na očnim kapcima pa do 4 mm na dlanovima i tabanima. Zanimljivo je da ljudsko tijelo uvijek postepeno mijenja kožu koja se obnavlja novim ćelijama te kroz 28 dana promijenimo cijelu kožu. Zbog toga oko 70% prašine u domaćinstvu sačinjava upravo stara koža! Koža muškarca je 20 puta deblja od ženine, pa tako niti oni ne bi trebali izostaviti rutinu pilinga!

Postoje dvije vrste pilinga, a to su mehanički i hemijski pilinzi. Mehanički piling je odstranjivanje površinskog sloja kože prirodnim ili sintetičkim abrazivima. Namijenjen je svim vrstama kože, a kod posebno osjetljive kože potrebno je voditi računa o obliku abraziva u pilingu i načinu na koji se upotrebljava (uljni se najviše preporučuju).

Piling ima za cilj skinuti mrtve ćelije  kože i na taj način je osvježiti. Također, piling stimulira regeneraciju kože. Rutina pilinga mora biti redovita, a ovisno o koži piling može biti nježniji ili grublji. Imate li osjetljivu kožu tada umjesto klasičnog pilinga koristite peškir. Nakon tuširanja je koža naparena i kada nježno kružnim pokretima prođete peškirom  po licu ili koži napravit ćete piling, a vaša koža neće biti oštećena. Ako imate masnu kožu, piling bi trebali raditi dva do tri puta sedmično. Kod suhe kože potrebno je piling napraviti jednom sedmično ili jednom u dvije sedmice, ako je ona izrazito osjetljiva. Kod nanošenja pilinga potrebno je izbjegavati grube pokrete, kako ne biste nepotrebno iritirali kožu. O hemijskim pilinzima ću pisati neki drugi put, kao i o DIY preparatima  za piling… a danas vam donosim recenziju Avon Indulging chocolate body scrub-a iz njihove Naturals body care linije.














Prije pilinga se uvijek sjetite da njime skidate sloj mrtvih ćelija te koža dobiva sjaj i mekoću i bolje upija hidratantna sredstva!

Avon piling miriše FANTASIČNO… na čokoladu, trebam li vam dodatno opisati miris?
 Nekad mi dođe da pojedem ovaj piling kako dobro miriše!!!
 I mrtva usta bi ga jela, bukvalno… takav imam osjećaj kada nanesem piling na tijelo!
 Mikrogranule nježno vrše piling i za čitavo tijelo trebat će vam malo više proizvoda. 
Moju suhu kožu tijela tretira odlično, ne sasuši je, niti iziritira, već je meka i nježna na dodir poslije pilinga i miriše neodoljivo! I onaj dio na pakovanju "ovo nije prehrambeni proizvod" me baca u depresiju, jer me piling podsjeća na Schogetten bijelu čokoladu!
Sastojci pilinga su poprilično dobri i zadovoljna sam s njima, da ne komentarišem svaki sastojak posebno u ovom pilingu ćete naći: mineralna ulja, glycerin, shea maslac, protein mlijeka, kakao… sve skupa sa raznim stabilizatorima i poprilično je naturalis.
Količina je 200 ml i dolazi u kompaktoj tuba amabalaži, ne izlazi previše proizvoda iz ambalaže prilikom stiska i možete dozirati željenu količinu! 
Za 200 ml ćete morati izdvojiti oko 9 KM, a na akciji zna biti oko 5 KM, ja sam ovaj piling dobila od drugarice na poklon skupa sa nemim drugim Avon stvarčicama i prezadovoljna sam njime! Valjda je ovo bila skirvena poruka, jer stalno drobim o nekim prirodnim proizvodima.... pilinzima, čudima! :D Hvala joj! <3
Jedina mana mu je što ga za moje potrebe dođe malo, pa mi ovo pakovanje može biti za pet-šest korištenja.
Mislim da je ovaj piling dovoljno nježan čak i  za najosjetljivije tipove kože!

Fotićem nisam uspjela “uhvatiti” njegove sitne česice, ali ovo je najnježniji piling ikad i definitivno ću ga opet kupiti.



Koje pilinge za tijelo koristite?

Do idućeg čitanja! :*


11 komentari:

  1. Piling koji miriše ko čokolada *dying whale noises* :D
    Izgleda super, ja za još uvik radim svoje diy pilinge, kad god kupin neki ne svidi mi se :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da nije za jelo bio bi savršen... :D miriše nestvarno!!! :D

      Znači... pola kile secera, soli, kafe, sode, maslinovog ulja i trljaj po sesi tijelu... nista boje! :P

      :D

      Izbriši
  2. Ja sam se počastila ovim pilingom, i to ne jedinim, nego sam kupila 2, da se nađe :D. I nisam se pokajala. Predivan je, prelepo miriše, prosto ne znam da li da ga mažem da telo ili krišku :D. Za moj "ukus" efekat je nežniji, jer ja volim grublje pilinge, pa ga onda mogu koristiti svakodnevno, jupi :)!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažemo se... nenormalno je nježan i blag... mikro granule u pravom smislu tih riječi! :D Miris je fantazija, da je ovakav kolač!

      Ja najviše volim DIY pilinge, napravim ćasu i potrošim za jedno kupanje... baš tih malo "grubljih" da bolje odrade posao... i obavezno kružnim potezima po nogama... hahahaha!! :D

      Izbriši
  3. ja stalno kontam kupit ovaj piling i svaki put zaboravim jer mi nešto bude važnije....eh
    preporučam i njihov lagoon piling, predivan ljetni, toliko svježine u tubici....ma ko da si na bahamima :D

    ja isto volim diy pilinge, pogotovo s kavom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, ludim i za tim lagoon... bas čekam ljeto da ga koristim <3 ... dok je zima malo sam na ovim "zimskim" hahahahah cokolada, cimet, vanilija... nesto za pojesti! :P

      Piling s kafom je beton za nas zenskice, cirkulacija i to sve! :D

      Izbriši
    2. baš, a koža bude ko bebina posli :D
      a i ja baš volim kavu, i okus i miris, tako da taman hahaha

      Izbriši
    3. Hahhahahahhaha... sve stoji samo treba kadu poslije izribati specijalno i generalno! :D

      Izbriši
  4. great blog, very inspiring
    lets follow each other! just let me know and I will follow back :)

    - www.angelaah91.blogspot.nl

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you very much! <3 :*
      I hope that google transalate can really transalte this! :D :D :D

      hahahhahaha :D

      Izbriši
  5. Thank you very much! <3 :*
    I hope that google transalate can really transalte this! :D

    OdgovoriIzbriši