16. 03. 2015.

INGLOT SLIM GEL LIPSTICK 57- recenzija karmina

Ne pamtim kada sam odoljela kaminu na akciji. Ovog ljepotana sam kupila na akciji u Inglotu u sklopu njihove kampanje "Uvijek lijepe" i platila ga po -50% nižoj cijeni, znači za 11 KM (inače je 22 KM).

Htjela sam neku poljetnu nijansu i od 24 nijanse koliko ih ima u ponudi za Slim gel liniju... jedva sam izabrala samo jedan. Ovaj mi je baš zapao za oko! Pošto mi je dosta mat-karmin faze sada idem i kupujem karmine sa sjajim finišem i pripremam se za proljeće! :D
Što se karmina tiče ne koristim samo narandžaste nijanse, ostalo sve volim da probam.
Inglot Slim gel karmin u nijansi 57 je za mene baš svježa roza proljetna nijansa sa sjajnim finišem.
Karmin dolazi u tankom i elegantnom metalnom crnom pakovanju. Sadrži vitamin E, jagorčevinu i ulje avokada za ekstremnu hidrataciju. Aplikacija karmina je lagana i karmin sam klizi po usnama.


 Bez blica.

 Blic.





 Sastojci karmina.




 Ono što nisam odmah primjetila jeste gramaža samog karmina, koja je 1.8 grama, što je za mene jako malo, pogotovo za karmin koji je sjajnog finiša i kojeg treba u toku dana više puta popravljati. Ovaj put Inglotu zamjerim gramažu.

Karmin je na usnama nevjerovatno lagan, kao da ga uopšte nema. To mi je nešto najfascinantije kod ovog karmina... ne mogu vam opisati tu lakoću na usnama, lakši je od moj najvoljenijeg L'oreala.

Izuzetno je pigmentisan i poslije jela (u mom slučaju hamburgera) treba ga popraviti po sredini usni. Kolač preživi! Ako smotano pijete vodu i ona vam ode preko ruba usni, ovaj karmin će se razliti preko rubova i na to treba posebno obratiti pažnju.

Od karmina ne očekujem da njeguje usne, ali ovaj karmin mi nije izazvao nikakva sasušenja, iritacije... usne su poslije njega mekane!

Ostavlja lagani stain na usnama i jako je ugodan. Miris je lagan i ne osjeća se ne usnama.





Ovo je jako lagan karmin, koji će na usnama izdražati sve dok se ne odlučite za konkretno jelo... dok ne jedete on se ne miče sa usana i neće sam od sebe nestati.

Tekstura je famozno gel-kremasta i omogućava karminu da klizi sam od sebe.



Na mojim usnama poslije 5h nošenja, imam L'oreal olovku 658 ispod.

Baš mi se svidio ovaj karmin i sigurno ću kupiti još dvije nijanse što su mi zapale za oko... a najviše mi se svidio zbog toga što je postojan, lagan i boje su intenzivne... ne šljašti na usnama kao sjaj, već ima prekrasni sjajni finiš. Mene, poznatog hejtera ovakvih karmina je zadovoljio! :D


Jeste li probale ovaj karmin i kako vam se čini? Do idućeg čitanja! :*

14 komentari:

  1. Nijansa mi je predobra, baš proljetna. Nisam nikada koristila Inglot kozmetiku i ne znam gdje je uopće ima za kupiti

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala... :)
      Bili u Zg-u dok nisu zatvorili radnju...
      Sad imaju kod nas u BiH ( Sarajevo) i Srbija (Beograd)... to ti je najbliže... a stvarno su kvalitetan brend i nisu skupi!

      Izbriši
  2. Jaoooo divno ti stoji ova nijansa karmina! Ja nikada ni jedan Inglot karmin, a ni proizvod nisam kupila, ali vidim da bi bio red, po najviše i zbog tih sniženja ( a vjerujem već u kvalitet), mislim to je pravo i realno sniženje!!! I pravo da ti kažem i ja prelazim na te sjajne, svilenkaste karmine, dojadiše ovi mat :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tete u Inglotu su predivne, tako da kada krenes u pohod pazi da ne kupis citavu radnju.... hahahahahhaha!!!! :D A sve je predobro i presareno i ja poludim kada udjem.... :D
      Hvala puno! :**** Proljece me bas asocira na ovakve lagane, svilenkaste karmine i cvijetice po livadama... :D

      Izbriši
  3. Odličan ruž. I imaš jako lijepe usne.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prelijep ruz koji tebi odlicno stoji! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. I meni se sviđa :D Svježa i proljetna, to se sad traži :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala!!!! :DDDDDDDD
      Hahahahaha... ja se sve nadam da ce proljece stici na velika vrata, zime mi je vise preko glave!! XDDDDDDDDD

      Izbriši
  6. Savrseno ti stoji. Dopada mi se nijansa, odlicna je za letnji period. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puuuno <3! Prava nijansa za suncanjih dana... lagana i njezna! :D

      Izbriši
  7. Iako je nijansa stvarno divna, a kako ti tek divno pase uz ten <3 nekako me nije odusevilo napisano, mala gramaza, nije finish koji inace volim i postojanost mu nije jaka.
    Primjetila sam da mi ne smeta toliko sjaj kod ruza nego se panicno bojim da cu izgledati kao klaun nakon jela ili pica, ako ruz nije postojan XD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! <3
      Ista sam takva... nisam ljubitelj malih gramaza, niti sjaja... i cim krenem da jedem dobijem napad panike... i kontam se evo ga klaun pred vama! :D Hahhahahahahaha xDDDDD Definitivno su moja ljubav trajni karmini... i uvijek ce i biti! XD

      Izbriši