21. 05. 2015.

Balea Aqua gel-krema za lice- recenzija



Kada dođu vrućine zimsku postavu kremica mijenjam za one nešto lakše. Balea Aqua gel-kremu sam koristila prošle godine i odlučila sam je opet koristiti kao "prelaznu kremicu" izneđu godišnjih doba, dok ne dođe pravo ljeto. 


Na pakovanju piše da je obogaćena termalnom vodom i mineralima, te da ima ekstrakt modrozelenih algi i aqua Osmoline i UV zaštitni faktor. Kako joj odoljeti? Mene bi samo zanimalo sa kojeg termalnog izvora je vodica? xD 

Cijena je 6.20 KM u DM-u za 50ml i više nego povoljna za svačiji džep. Dolazi u kartonskoj tutijici i u staklenoj teglici, koja je zaštićena od tuđih dodira sa folijom.






Za Aqua Balein serum su čule i ptice na grani, međutim ja baš nešto i nisam bila zadovoljna sa njim, jer sam imala osjećaj da samo površinski zagladi kožu i da "leži i odmara" na njoj, pa sam odlučila šansu dati kremici.
Privukle su me obećavajuće riječi na pakovanju i nisam se pokajala! :D Kremica je meni hidratantnija i bolja od seruma za oko tri puta. Čudno?



Prvo, zaista jeste idealna kao podloga za makeup. Nije masna, upije se za oko 3-5 minuta u potpunosti, ne ostavlja masan ili ljepljiv trag na licu. Kada je tek nanesete na lice javi se osjećaj svježine (blage čistoće, kao da ste umili lice sa finom hladnom vodom u ljetnim danima). Meni kao oldskul suhokožcu ovaj osjećaj stvarno imponuje! :D 

Tekstura je srednje gusta gel-kremasta, svijetloplave boje je i kremice ne treba puno za čitavo lice! Da će pružiti potrebnu njegu i hidrataciju za 24h u to se ne oslanjam, jer je večenja njega kod mene više nego obavezna, nije bitno u kakvom sam stanju... ja večenju njegu lica nikad ne mogu preskočiti. 

Miris je lagan, neprimjetan, blago osvježavajući.

Što se ove kremice tiče možete je koristiti kao podlogu za makeup ili/i kao večenju njegu, lice poslije nje bude nahranjeno, vidno elastičnije, a ujutru skroz svježe i odmorno. Pošto sam osoba koja se smije oko šest sati dnevno moje bore smijalice su tu gdje jesu, nekad im neka kremica pomogne da budu manje vidljive, ova je jedna od njih. Ujutru je sve fino, lijepo i zaglađeno dok se ne krenem smijati! :D

Šta sam primjetila kod ove kremice? Ako slučajno pretjeram i stavim je previše (znalo se desiti u početku) i ako pustim lice da upije i kasnije pređem prstima po licu, doslovno mogu oguliti višak kreme sa lica. Ne znam kako drugačije ovo da opišem, ali najbitnije je da ne pretjerujete sa nanošenjem! :D
Na mom licu nije izazvala iritacije, niti bubuljice. Vidno smanji crvenilo (ako ga ima na licu).

Sastojci.

Šta mi se ne sviđa kod ove kreme?
Kod ove kremice mi se ne sviđa što dolazi u teglica pakovanju, puno bi mi draže bilo da ne moram gurati prste svaki put u nju kada hoću da je stavim. UV zašita kolika je??!

Šta mi se sviđa kod ove kremice?
Efekat koji ostavlja, hidrira dobro, nije masna, odlično pripremi lice za makeup i sve ono što sam već gore navela! :) Definitivno je fina kremica, čiju ću kupovinu uvijek rado ponoviti.

Ja bih ovu kremu preporučila svojim dragim suhokožcima i kombiniranom tipu kože! :)



Jeste li probale/probali ovu kremicu i kakva je vama?

Do idućeg čitanja! :*

12 komentari:

  1. Ni meni serum nije odgovarao :/ nisi jedina...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Seruma ni pola potrošila nisam, na kraju ga bacila... baš ništa nije radio na mom licu! XD :D

      Izbriši
  2. nisam probala serum, al mislim da bi mi čelo prosijalo u roku sekund :D ali kremica me bila privukla, htjela sam ju kupiti na zimu al sam si zbavila drugu pa je pala u zaborav, mislim da bi mi dobro legla na obraze, oni su i sad suhi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Serum im je onako, ljepljiv dosta, nista sesl... dok je ova kremica extra! :D Sigurno ti ne bi haos izazvala ni na masnom djelu lica, niti je masna, ni nista... XD :D

      Izbriši
  3. Čula sam za ovu Aqua kolekciju, i sve se tjeram da progluglam šta druge cure misle o njoj. Naravno zaboravila sam i naletih na tvoj post. Baš ću da isprobam, jer je i meni suva koza..a kako idu vrucine sve mi je preteško na licu! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam ti pravi suhokožac i ova mi je odlično legla, nije džaba ponovoljena kupovina! :D
      Javi kakva ti je! :D

      Izbriši
  4. Ovu kremu nisam ni vidjela u trgovinama! Trenutno koristim Nivea i super mi je! Meni se sviđa ovako pakiranje, volim kreme u teglicama :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sareni Balea stalak pa se ne primjeti... hahahahhahah!!! :D

      Izbriši
  5. Nisam je probala, ali sam koristila onu klasicnu balea dnevnu kremicu i bila mi je super, totalno lagana i pogodna za leto. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Balea zna izneaditi bas fino sa svojim proizvodima! :D

      Izbriši