31. 08. 2015.

ARTDECO Here Comes The Sun bronzer 02 i kist za rumenilo- recenzija


Ovu recenziju stvarno previše odugovlačim. Odlučila sam završiti recenziju, jer u CM-u možete uloviti Here Comes The Sun kolekciju za -50% nižu cijenu nego inače i odmah mi je na pamet pao bronzer iz ove kolekcije, kojeg koristim apsolutno svaki dan! O Here Comes The Sun sjenama za oči sam već pisala u OVOM POSTU.




 Ovaj ARTDECO bronzer u nijansi 02 sam dobila na proslavi 30-og ARTDECO rođendana, a baš sam njega gledala prije toga i htjela sam da ga kupim.

Dizajn je kao i kod svih LE ARTDECO kolekcija naprosto neodoljiv. Sunce-blago preplanuli ten i bronzer... šta nam više treba? Kafana možda. xD


Ja imam TESTER pakovanje ovog bronzera i to je ono što mene posebno nervira. Svakog puta kada ga ovorim učinim to nekako smotano i kada ga zatvorim obavezno izgrebem bronzer sa svih strana sa plastikama na poklopcu.  Ovo pakovanje me toliko nervira da mi dođe da kupim sebi novo u normalnoj okrugloj kutijici sa ogledalom.

Bilo bi suludo da tražite hladni bronzer, tako da ću odmah reći da je ovo bronzer-bronzer sa toplim podtonom u sebi sa naravno mrvicu narandžaste u sebi.

Finiš mu je mat do prelagani satin, nema šljokice. Ja ga koristim isključivo u završnoj fazi šminkanja (kada sam završila konture, puder, puder u kamenu) pređem preko kontura sa ARTDECO kistom za rumenilo. Ljeto je,  a ja nisam hodajući duh i uživam u bronzerima!

Ono što sam upravo shvatila je to da sam skroz zapostavila Benefit HOOLA i da ga ovog ljeta nisam niti jednom stavila!!!! DANAS ĆU OVO ODMAH DA ISPRAVIM!!! :D

Kod ARTDECO bronzera mi se posebno sviđa efekat koji ostavlja na licu, nije ofirno narandžast i nema šljokice pa pređem sa njim preko jagodica, čela, nosa i ispod brade. Na slici gdje vam pokazujem bronzer na sebi nisam ga stavila previše da ne bi hodala okolo ko hadaljka. Odgovarat će svijetlim osobama i blago preplanulim.

Swatch iz dva prelaza sa prstom i izblendan s kistom.


Svaki dan od kako ga imam koristim ga i skroz sam zaljubljena u njega, tvrđi je bronzer i najbolje se nanosi sa kistovima od prirodne dlake (barem ja preferiram bronzer u kombinaciji s kistom od prirodne dlake). Lako se blenda, stapa se sa puderom u dvije sekunde i daje prirodno bronzani-osunčani izgled i "dubinu" licu. Traje čitav dan i neće nestati nigdje sa lica. Ne oksidira, niti će promijeniti boju na licu, nije jedan od onih bronzera sa kojim vam lice izgleda prenarandžasto ili prljavo!


ARTDECO BLUSHER BRUSH PREMIUM QUALITY

Ovaj kist imam preko godinu dana. Iskrena da budem mislila sam da će se raspasti nakon samo jednog pranja!!! :D Evo ga preživio je MNOOOGO VIŠE i zaslužio je da ga nekad negdje spomenem, jer ga koristim svaki dan! xD


Ovo je najjadniji kist u mojoj kolekciji. Kad ga operem molim se da preživi!!! Obavezno ga poslije pranja stavim u brush guard (mrežice koje očuvaju izgled dlaka kista). Dlake su mu mekane, slabe i tanke... kada se pokvase imam osjećaj da je to to.. njegova zvanična smrt, kao da mi se raspadne u rukama!


 Debljina kista.

Kist je jako malen i stane na moju šaku svojom dužinom, lagan je i ono što se meni posebno sviđa kod njega je što se jednostavno sa njim koriste svi bronzeri. Od prirodne kozije dlake je. Flafkast i mekan, koso rezan. Savršeno izblenda i nanese bronzer i nemoguće je sa njim pretjerati. Nikad nisam sa njim nanjela rumenilo, jer mi je Real Techiques blush kist neprevaziđen.

Očarao me je, jer je preživio i previše u mom društvu! Ovo nije kist za grube osobe. Meni se u početku nije sviđao (jer je prejadan), a sada sam skontala da ga kostim svaki dan i da mi je stvarno dobar.



 Kombinacija na mom licu je INGLOT HD Sculpting Powder 510 recenzija je tu i ARTDECO Here Comes The Sun bronzer 02.

Ruku na srce sa ovim ARTDECO proizvodima sam jako zadovoljna i rado ih preporučujem svima. Kupovinu oba proizvoda bih ponovila.


Jeste li probale ove proizvode i kako se vama sviđaju?

Do idućeg čitanja mi pišite komentare! :*


18 komentari:

  1. Pozurite zene, jos malo pa nestalo :D
    I ja sam natipkala post o ovoj LE bas zato sto je snizenje, a nisam stigla ranije. Rumenilo i bronzer prekrasnoće dvije. Kod mene jos svjetliji bronzer, dusu dao za nas bljedolike.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahahahah biju ko neće. :))))))))))

      Dođe mi da bacim ovo svoje u smeće kad vidim ono lijepo okruglo pakovanje!!!!! :D

      Izbriši
  2. Predivan je. Suptilan, a primetan. Ja sam se u Budimpešti počastila s nekoliko goodies-a, nisam kupila ovog lepotana, ali lako ispravim to ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima da ti zavidim na onom prekrasnom pakovanju ovog ljepotana... mene samo sekunde dijele od ludosti da odem i kupim sebi isti ovaj samo u normalnom pakovanju!!! :D Šta ću kad sam luda šminkara i ludim za finim pakovanjima... XDDD

      Izbriši
  3. bas je lijepi, daje onu tocnu dozu topline na licu :) samo ti pisi o bronzerima za duhove, ja zadovoljna :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam bez razloga zapostavila Hoola!!! :D Bas me je ocarao... daje licu predobro ono nesto, uzivo se bas stopi sa tenom... moras ga imati!!! :****

      Izbriši
  4. Imam i jedno i drugo :-) afkors. I meni se svidja četkica, mada se moja od pranja sva nekako razletila, ali taman mi za bronzer paše :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, da i da poslije prvog pranja ovaj mi se kist razletio na sve strane i mislila sam da mu nema spasa, poslije toga ga obavezno stavim u brush guard i vrati mu oblik i ocuva ga ovako da bude normalan, a ne cupko! :DDD

      Bronzer je fakat predobar!

      Izbriši
  5. Hehe totalno te kužim s tim pakiranjem :D i ja volim lijepa pakiranja.

    Swatchala sam ga u trgovini, ali mi se činio prenarančast. Nz, morat ću opet skočiti do Mullera pa vidjeti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. SVE ZNAŠ KAKVE SMO!!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDD :******

      Samo neka fino izgleda, jos ako je dobro uh... uh... daj nam svega!!! :DDDD

      Izbriši
  6. baš djeluju kao dva dobra i korištena proizvoda :D
    tako i ja imam dva kosa kista, jedan od Essence, drugi Body & Soul i ne znam koji sam više puta prala :D
    bronzer izgleda jako lijepo,, i preko ljeta volim tu bronz boju,, kada zahladi se prebacim na nyx Taupe :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To ti je to!!! :DDDDD
      Izgleda ovi jadni kistovi se najvise i iskoriste! xDDDDDDDDDDDDD

      Izbriši
  7. Ja se palim na narandzaste bronzere. Kod ovog me samo pakovanje privlaci. A rumenilo mi je predobro. Sjene brezveze

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahahahhahahahhahaha iste smo.... sjene su baš tvrde i ne sviđaju mi se baš, samo ona taupe boja mi je OK! :D

      hehe pozz :********************

      Izbriši
  8. Četkica je divna, i ja umem da se uplašim tokom pranja ali tako je to sa prirodnim dlakama :) Mada, mislim da se više uplašim kada ne mogu da nađem mrežicu, onda bude baš raskupusana :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahhahahahahha to je to... ali ova je posebno jadna kada se pokvasi, svaki put me prepadne!!!! :DDDDD

      Izbriši
  9. Prelep je! Mislim da cu ga posle ove recenzije definitivno uzeti!

    OdgovoriIzbriši