11. 08. 2015.

INGLOT Freedom System Matte 338- recenzija+look


Došao red za recenziju INGLOT freedom system matte 338 sjene za oči. Dugo sam bila u potrazi za nekom petrolej plavom-zelenom mat sjenom za oči i napakon sam ponašla ono što sam tražila.

 O Inglot sjenama sam već pisala, ali ova sjena je nešto drugačija od prethodnih.
Znate da sve iz Freedom System kolekcije dolazi zapakovano u u minimalistički uređenoj crnoj kutijici, unutra je posebno zaštićeno u plastičnoj kutijici i kada odrežete plastiku i sjenu stavite u paletu i tako sastavljate sami svoju paletu.



2.3 grama INGLOT  matte 338 sjene sam platila oko 14KM.  Još uvijek nisam sastavila čitavu paletu, ali polako... dok skontam i sama kako želim prva Inglot paleta da mi izgleda, pa idem popunjavati dalje.

338 je u potpunosti mat sjena, nijansa joj je petrolej plavo-zelenskasta, na očima više vuče na plavo.



Tekstura je srednje tvrda, dok je pigmentacija kod 338 sjene nešto slabija nego kod rainbow matte sjena. Znači pigmentacija je srednja, jako nadograiva. Ne trusi se. Samo se trusi u pakovanju, dok se po očima neće trusiti, jer kist pokupi sjenu sa savršenom lakoćom.




Ono što mi se baš i nije svidjelo je slijedeća situacija sa ovom sjenom... kada krenem da blendam sjenu ona kao da se oguli i onda moram dodavati još i još sjene i tako se nađem u začaranom krugu dodavanja i blendanja sjene. Odlučila sam idući put koristiti fixator za šminku na kistu za sjenu da joj pojačam pigmentaciju, jer ja volim ludo i jako pigmentisane sjene. Ova sjena voli lagane pokrete blendanja i kist sa prirodnom dlakom. xD



 Swatch pored prozora.


Na swatchu možete primjetiti kako je sjena baš srednje pigmentacije. Na očima sam koristila samo Inglot 338 sjenu i unutrašnjem uglu oka Flormar mat bijelu sjenu. Htjela sam za početak uraditi neki minimalistički look ( da fino možete vidjeti kakva je 338 na očima), dok sam u međuvremenu nabavila savršenu tamnu petrolej nijansu i namjeravam napraviti neki mnogo bolji look.

Look 1.
  

Loook 2.



U hladu i na suncu.... :D


 Sve u svemu sa ovom sjenom sam zadovoljna, jeste da mi potoši malo više vrmena na proces dodavanja i blendanja sjene, ali nijansa je jako lijepa (doslovno odgovara za sva godišnja doba) i vrijedi uložiti u nju koju minutu više za šminkanje. Boja je prelijepa, neće pobjeći tokom dana s očiju, niti će sjena izblijediti (uvijek nosim bazu za sjene ispod). Ono što se meni najviše sviđa je to što se mogu u fulu našminkati i onda krenuti sa šminkanjem očiju i znam da se neću našminkati sva po jagodicama, jer se sjene ne truse... joj koliko volim taj osjećaj! :D


Za sami kraj mi pišite dopada li vam se ova sjena?

Do idućeg čitanja! :*

14 komentari:

  1. Ćao lijepa :)
    Iščijih si kuča?! :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cao zgodna, evo jadna sama u Saraj'vu gradu........ :DDDDDDDDDDDDD

      :****

      Izbriši
  2. Nisam miljenica zelenih nijansi na svojim očima, ali dopadaju mi se. Na drugima :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nikad nije kasno da ih zavoliš i na sebi! :D <3


      :*****

      Izbriši
  3. Imas prelepe oci i mnogo je lep ovaj look! :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joooooj, hvala puuuno dragaaa :DDDDDDDDDDD :**** :DDDDDDDDDDDDDDDDD

      Izbriši
  4. Odgovori
    1. Skroz sam pala na ovu boju!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      Izbriši
  5. Divna je boja, mislim da vrijedi vremena koje oduzme nanošenje ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zaljubila sam se skroz u ovu boju i opraštam joj sve... aahhahahahah!!! :D Skroz je cudna boja, a prelijepa! :DDDDDD <3

      Izbriši
  6. Kako to dobro izgleda na tebi! :) ja inače ne nosim plave nijanse, ali ono, najs :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. HVALA PUUUUNO DRAGAAAA!!!!! :DDDDDDDDDDD


      :******************************************************
      Ma našminkala bih ja tebe sa svim bojama da ti se svidi! :DDDDDDDDDDD

      Izbriši