01. 09. 2015.

Najčešće korišteni proizvodi i favoriti augusta



Kada krenem da pišem post o favoritima dobro razmislim kakav mi je bio taj mjesec. Vrijeme baš leti. August kod mene kao i uvijek vrele ljetne noći u Sarajevu i SSF partiji. Šminka smokey sa crveno ili nude usnama, neutralno nešto i tako u krug. XD

 ASTOR My Basics190 Matte Brown Couture Eye Shadow- zaboravila sam vam uslikati swatch, ali ovo je postala moja must have sjena kada trabam najbrži mogući look ikada... ono sekunda-dvije i savršeno definiram pregib oka sa njom dobijem. Jako se lijepo blenda i za 3-4 KM ovo je više nego odlična sjena za oči.

Kada ne želim sebi da budem dosadna onda stavim ispod donjih trepavica i na waterline AVON kohl olovka za oči u nijansi oceans blue... uh, idealna mi je za napraviti bilo kakav look dosta upečatljivijim! Dolazi sa malenim čudom za blendanje (nešto kao silikon je) i stvarno dobro radi svoj posao, nije džaba u favoritima. :D

GOLDEN ROSE Provitamin crni tuš za oči. Ne znam koji je ovo put da ga spominjem, definitivno je vrijedan svake pažnje. Cijena mu je samo 3KM, a za još uvijek nisam uspjela pronaći bolji tuš od njega! RECENZIJA JE TU.



AURA 605 Checkmatte absolute matte velvet feel tečni karmin- dašak glamura na usama u samo dvije minute! Moram mu napisati posebnu recenziju, volim ga i PREVIŠE, LJUBAV MOJA! :D

DIOR 423 Beige Western- perverzija nad perverzijama, zaslužuje posebnu recenziju!



Malo swatcheva! :D XD Linije nisu prave, jer sam ih crtala sa lijevom rukom (inače, ništa sa lijevom ne znam raditi normalno, samo hljeb jesti mogu s njom).



RIMMEL LASTING FINISH korektor-kamuflaža mi je savršen za prekriti male gadosti po licu kada se pojave i pisala sam mu recenziju u ovom postu.

Detalji na licu ne bi bili mogući i jasno definisani bez REAL TECHIQUES kista za detalje. Ovo malo čudo od kista volim previše i ne znam šta bih bez njega!!!!!! :D

INGLOT LOOSE POWDER 04- sam slučajno počela koristiti po vrućinama. U početku sam se bojala efekta na licu, jer ne piše nigdje da je mat... a ne volim kada se prosijam ili kada mi je lice masno, iako sam suhokožac ljeti se baš mogu prosijati ko stoka! Ovo je puder koji je nadmašio sve moje mat pudere u kamenu! Lice mi se s ovim puderom počne tek blago prosijavati nekon 6h po vrućinama vani! Meni je izgledalo nerealno i onda sam mu malo doradila recenziju, možete je pronaći klikom tu. 
Savršeno se nanosi s ESSENCE POWDER & HIGHLIGHTER kistom iz LE kolekcije Make Me Pretty i recenzija za kist je TU.



Hrpica proizvoda skupa! :D Napišem post i sjetim se jedne stvari i to jako bitne... zaboravila sam ovoj hrpici jednu jako bitnu stvarčicu dodati...



ESSENCE ROCK OUT rumenilo nisam koristila u augustu, već sam ga apsolutno svaki dan u mjesecu ZLOSTAVLJALA, toliko mi se sviđa i toliko je dobar. Ne znam da li je zahvalno da mu pišem recenziju, jer je LE i ko ga je ugrabio-ugrabio je... xD Ima izuzetno privlačan satin finiš!


Vi meni recite imamo li zajedničnih favorita i šta vam se najviše sviđa?


Do idućeg čitanja mi pišite komentare! :*

47 komentari:

  1. Nalozila si me na ovaj GR tus samo tako :D Sreca pa je samo 3KM!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. DEVET GODINA samo njega koristim i kojeg god da probam nije ovome GR ni do koljena! :D XD Ne znam šta je i u čemu je fol, ali je predobar! :D

      Izbriši
  2. Ovo mi je omiljena boja mat karmina, mada kada kupim novu kolekiju verujem da ce se to promeniti :D Izgleda da kod nas u Srbiji jos uvek nisu stigle ove essence cetkice :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne moze sa crvenom bojom niti jedna druga.... haahahahahhahaha!!!! :DDDDDDDDDDDD

      NE GUBI NADU, NISU NI U BOSNU I HERCEGOVINU JOS DOSLE!!!

      Izbriši
  3. Kupih si GR tuš, u amku je izgleda sada 3,80, tako ga je meni naplatila (nije bila maskara haha) ali svejedno, i za te 3,80 je jeftin. Super je, bojala sam se da će mi se raskeljati jer nije vodootporan al poprilično je dobro izdržao na očima :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Wow these colours look amazing! Great blog :) http://www.bauchlefashion.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Koristila sam taj Inglot puder dok ga nisam prosledila mami, fin je mada ima i boljih. Aura Matte ruževi su divni, a mnogo mi je lepa ta Avonova plava olovka :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. JOJ DA MI JE AURE OVIH TECNIH U SVIM BOJAAAAMAAAA!!!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      Izbriši
  6. I moja sestra koristi taj GR tuš i obožava ga, koristila bih ga i ja da koristim tuš xD Rimmel kamuflaža se i meni jako dopada, bolja mi je od Artdeca. Čekam Essence četke, trebaju mi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. NEMA BOLJEG TUSA, ZAKLETVA!!!! :DDDDDDDDDD

      I meni je bolji i od artdeca i od caticea ovaj rimmel, ali fakat!! :D XDDDDDD

      Samo sto nisu kistovi stigli kod nas!! :DDDDDDDDDDD


      KISS YAAAAAAA!!!

      Izbriši
    2. Uuuuuuuuuuuuu, jedva čekaaaaam, samo da ih ugrabim na vrijemeee :DDD

      Izbriši
    3. Dojava iz Ovnaka 28-og ce u CM!!!! :)))))

      Izbriši
  7. ovaj mali RT kist za detalje sam imala i pogubila ga :(( ne znam kako, samo ga vise nikad nisam mogla naci, mora da mi je jednom prilikom sminkanja upao u kos za smece... smrc a tako je bio dobar

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A on dodje u onom core setu... meni je prvi svakom sminkanju neophodan, nista bez njega ne mogu kako treba.... joooooj steta za njega bas :((((((((

      Izbriši
  8. Ovaj Aurin ruž je prvi iz te kolekcije koji sam kupila. Prelepa nijansa.

    OdgovoriIzbriši
  9. Volim Aurine mat tecne ruzeve,imam i ovaj crveni - savrsen je. Essence rumenilo izgleda bas zanimljivo. Nadam se da cu uskoro naleteti na Rimmel korektor,cula sam da je odlican :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Topla preporuka za Rimmel za klasu je bolji i od artdeca i od catice kamuflaza!!! :DDDD Javi cim ga isprobas!!! :D

      :***********

      Izbriši
  10. Sve sam pročitala, sve sam videla ali samo mi je Essence četka u glavi :D Haha, I'm obssesed, I know :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. MORAŠ JE UGRABITI!!!!! <3 :***********************

      Izbriši
  11. Ajme što ovo Essence rumenilo dobro izgleda! Šteta što je LE, propustila sam ga :/
    A Auru jedva čekam da nam dođe :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da mi je ovo najdraže rumenilo IKAD... ja sam za da ga stave u regularnu postavu, jer je predobar! :D

      SAMO NAM DAJ AURE I SRETNE SMO!!!!! :DDDDDDDDDD

      Izbriši
  12. Odlicni proizvodi. Trazila sam GR ajlajner i sve se rasprodao :O tako da sada cekam ponovo da stigne.
    Essence rumenilo je predobro, boja je prelepa. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ugrabit ces ga... jedva cekam da javis kakav je tebi! :D :****

      Izbriši
  13. I drugarica mi je nahvalila taj GR tus, ali nisam verovala da je tako dobar. Nakon svih tvojih pohvala moracu ga nabaviti, nema mi drugs.
    Vise puta sam se razocarala u Essence ali mi to rumenilo deluje tako dobro!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hej ovaj tuš mi je zakletva!!! :DDDDDDDDDDD XDDDDDDDDDDD moras ga imati hahahhahaha!!!! XDDD

      Ovo Essence rumenilo je vrh!!!!

      Izbriši
  14. Kako je samo slatka Essence četka, leeleeee :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa zar je jos uvijek nisi ugrabila!!!? :******


      :D

      Izbriši
  15. Sve super izgleda, a posebno mi se sviđaju ruževi. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znaš ti uvijek šta je najbolje!!! :D :******************


      <3

      Izbriši
  16. Sviđa mi se ta Avon olovčica boja joj je preedobra! Golden Rose mi je odsada na WL :D Essence je predivan kao i uvijek, želim ga!! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Morat ću look napraviti s ovom olovkum, ovdje samje bukvalno lijevom rukom nanjela! :D XDDD

      SAD ĆE KISTOVI KOD NAS MORAŠ IH IMATI!!! :*************************

      Izbriši
  17. Koji drogerijski kist za bronzer preporucujes? Uzasno mi treba neki:( Sve pohvale za blog, pratim te konstantno i volim tvoje recenzije. Voljela bi da uhvatim neki od ovih essence novih kistova, samo se nadam da necu zakasnit. Veliki pozdrav i pusa :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kistovi su nam slaba strana u BiH... xD
      Artdeco za rumenilo, ali obavezno poslije kupanja mu dtaviti brush guard- mrezicu.... ako mozes naruciti s neta pislat cu ti nekoliko extra jeftinih kistova za naruciti po 3$ s dostavom su i predobri za bronzer.
      Za onako precizno nanosenje bronzera meni je je naj W7 blending powder, a za blendanje artdeco. :D
      Ako ne mozes naruciti, a zelis samo mi se javi u inbox ja cu ti naruciti sta zelis. :****

      :)

      Essence ce ti ovih dana u cm!

      Izbriši
    2. E gledacu da uzmem taj Artdeco za rumenilo, vidjala sam na policama, jaoo hvala ti zbog tog, nisam do sad apsolutno nista narucivala sa interneta ne znam ni ja iz kojeg razloga ali bice da uvijek nekako mislim da cu postarinu platit vise nego sam proizvod, ocigledno grijesim. Ali u svakom slucaju ako bi nesto htjela naruciti tebi bi se prvoj javila bas si mi popravila noc :D ♡♡♡♡ Volim tvoj blog i radujem se svaki put kad vidim novu recenziju, favorite, sve ..:D Heej opsjedam cm zbog kistova svaki dan, a u Travniku je onako dosta manji mislice one tete da sam poludila. Bas sam ih pitala ali one nemaju pojma o novim mega giga cute kisticima haha :D :********

      Izbriši
    3. Trebali bi tek krajem mjeseca kistovi... oko 28-og septembra! :D Eto da znas! :DDDD


      Hvala tebi... :********************************* :D

      Ma sta god treba slobodno se javi, nije frka nikakva...

      Izbriši
    4. Stigli su kod nas kisticiiii i ugrabila sam rozi i narandzasti :D sad mi krivo sto nisam i zeleni ali pisala si da nije bas dobar za bronzer pa ne znam za sta bi ga mogla koristiti? :* :*

      Izbriši
  18. Kako si samo bezobrazna, stavljas ovaj Essence kista u favorite a njega nigdje :D (ne mislim ozbiljno da si bezobrazna) izgoori cekajuci ih, znas li kad nam dolaze :D. Amila

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. HAHAHAHAHHAHAHAHHAHHA... ETO STO SAM BEZOBRAZNA, BEZOBRAZNA SAM STO AAA... IMAM STAN, ALI NEMAM KLJUC! :D XDDDD ETO STO SAM VRUC!

      Zadnji info je da dolaze krajem mjeseca i to oko 28-og septembra, taman za moj rodjus. xD :D

      Izbriši
    2. Ti svoje primjerke imas, mi ostali trk u cm :D, hvala na brzom odgovoru! Ma divna si :*

      Izbriši
    3. :******* Držim ti fige da ih uloviš!!!!

      Izbriši
  19. Nijansa ovog Aurinog tecnog ruza izgleda fenomenalno i ja ne mogu da docekam da jos malo zahladni da povadim sve tamnije ruzeve :)

    Giveaway na mom blogu: sparklygoddess.blogspot.com/2015/09/mini-giveaway.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :DDDDDDDDDDDDDD Ma zajladniloili ne ja h nosim, to su mi naj naj najdraže nijanse... :D

      Izbriši
  20. Essencov kist bome izgleda odličan za konturiranje :D Valjda ću ga negdje pronaći!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pobile se zenske za njih tamo kod tebe.... drzim ti fige da ga nadjes, jer je fakat PREDOBAR!!! :DDD

      Izbriši