20. 02. 2016.

Christian Dior 803 Metal Montaigne Gel Shine lak za nokte- recenzija



Nisam neko ko u svojoj kolekciji lakova ima više high end lakova od onih dosta jeftinijih, ali priznat ću vam da volim gledati lijepo dizajnirane bočice ovakvih lakova na policama.

Christian Dior Vernis Couture Gel Shine and Long Wear lak za nokte sam dobila kao poklon uz kupovinu u INOMA parfumeriji (link njihovog sajta). Uvijek me ugodno iznenade i počaste, te se uvijek vraćam s osmijehom u njihovu parfumeriju... hvala vam od sveg srca! :) Lak sam vam pokazala u novitetima #8 link posta.



Na mojim noktima izgleda kao na slici ispod. Manikura je stara treći dan i imam dva sloja Dior 803.



Iz Dior-a za ovaj lak kažu sljedeće:
  • Ovaj gel lak daje sjajne, briljantnu boju za nokte.
  • Obogaćen organskim silikonom koji osnažuje površinu noktiju.
  • Plus tehno-polimeri za bešavno pristajanje uz nokat.
  • Rezultira dugom izdržljivošću za trajno nošenje.
  • Ima mekšu, dužu, ravnu četkicu sa zaobljenim vrhom kako bi se osigurala precizna primjena.
  • Bez toluena, formaldehida, ftalata ili kamfora.
Za 10 ml potrebno je izdvojiti oko 27 Eura. Ono što je meni posebno "upalo" u oko, je to da ovaj lak nema u sebi ozloglašene formaldehide (za koje u zadnje svijeme sve više tvrde da je kancerogen).



Na mojim noktima je trajao punih pet dana i nakon petog dana se malo izlizao po vrhovima noktiju. Izdržao je bez top coata i više nego što sam očekivala i definitivno bih se složila sa svim onim stavkama što nam Dior obećava za ovaj lak. Punu boju dobijem samo u jednom premazu, ali ja bez dva sloja ne znam izaći iz kuće! :D Gel efekat mi se previše svidio i sve u svemu mislim da ovaj proizvod opravdava svoju stvarnu cijenu. Lak se suši relativno brzo (za nekih 5min je osušen skroz). Četkica je kompaktna i lako je rukovati sa njom. Čak ja koja sam jako trampava kada lakiram nokte nisam uspjela nalakirati sve svoje zanoktice sa njom!

Dior mi se više svidio od Chanel-a iz OVOG POSTA.


Jeste li probale Dior lakove i kakvi su vama?

Da li vam se dopada ova metalik nijansa na noktima?


Do idućeg čitanja mi pišite komentare! :*

6 komentari:

  1. Na tvojim noktima svaki lak moze doci do izrazaja, ba tebi je svaki fin :D Ne nosim ovako tamne boje, a vala ne bih dala ni toliko para za lak :D Skrtica sam, sta cu :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Divan je :D Totalno sesi na sesi noktima :*

    OdgovoriIzbriši
  3. Vrijedi svake marke...predivan je zaista...ja bi cak i dala pare za ovakvo nesto,posebno ako me boja obori s nogu...

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako lijepo izgleda na tvojim noktima i 5 dana bez top coat-a je stvarno odlicno (ipak je to tamni lak)! Imam neki sivkasto zeleni i tamno plavi Dior i oba su odlicna i manikura izdrzi dok ju ne pozelim skinuti :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Boja je fantasticna, bas mi se dopada :)

    OdgovoriIzbriši