09. 05. 2016.

Yves Saint Laurent Touche Eclat Radiant Touch 2 Luminous Ivory- recenzija


Mislim da ne postoji osoba na ovom svijetu koja nije čula za Touche Eclat, barem onako nekad u prolazu. Na mojoj listi želja je bio čitavu jednu malu vječnost. Razlog moje apsitinencije od ovog proizvoda su drastično različite recenzije, čim vidim drama negativnu recenziju ja se u sekundi ohladim od tog proizvoda. Pored mnogobrojnih negativnih recenzija o ovom proizvodu ja sam ga sve više željela!
Touche Eclat je omiljeni makeup proizvod najpoznatijih šminkera (zamislite  nije Max Factor u pitanju). Ono čime se YSL posebno može pohvaliti je to da je ovo njihov bestseller i da se svakih 10 sekundi u svijetu proda po jedan primjerak, kako da pored svega ovoga ja budem baš ta koja nemam ovaj proizvod?! :D

Dizajn i izgled Touche Eclata kao da je pao sa dlana Boga. Perverzija, luksuz, ekstravagancija... hodajući sesni šarm je Touche Eclat. Na poklopcu ima perverzno ugravirano YSL, koje sam zaboravila uslikati za vas.




Sama filozofija YSL Touche Eclat je u tome da ovo nije obični korektor, već je korekor-iluminator koji na lice donosi svjetlost, a ne fasadu. 

Savršen sam predstavnik osoba koje vole i vjeruju samo u fasada efekat na licu, pa sam Touche Eclat testirala malo više od dva mjeseca. Trebalo mi je vemena da se "naviknem" na malo hajmo reći prirodniji način prekrivanja podočnjaka i nepravilnosti, kao i suptilniji hajlajt iznad obrva.

Ovaj korektor-iluminator se dozira na tzv. klik sistem i meni su potreba dva klika da dobijem količinu za čitavo lice. Proizvod neće izaći iste sekunde kada pritisnete dugme za "klik", već treba sačekati oko 20-ak sekundi da se sve lijepo pojavi po dlačicama kista. Sam kist za nanošenje korektora je dosta mlohav, ali mekan i dosta lijepo i precizno nanese proizvod.



Moj Micko najviše voli da se igra sa šminkama kada treba da ih slikam, pa se pravi važan i pozira.

Swatch desno gdje je smajli je swatch YSL Touche Eclat u nijansi 2- Luminous Ivory. Desno xxx sa šljokicama je nešto za drugu recenziju. XD 

Nijansa 2 je totalni neutralac na mojoj koži. Tekstura je poprilično rijetka, ali dosta maziva i nadogradiva. Na slici ispod je jedan klik prekrio ben na mojoj ruci. Moć prekvivanja je dobra i doooosta bolja od onoga što sam ja očekivala. Ne uvlači se u borice oko očiju, ne oksidira i ne radi nikakve loše svari po faci.




Na slici ispod imam YSL Touche Eclat ispod očiju i iznad obrva. Može se primjetiti kako daje sasvim suptilan hajlajt, a prekrio je sve što treba.



Za Touche Eclat kažu da u jednom kliku daje 8 sati bjuti sna, što odgovorno mogu i potvrditi. Mnogi će reći da ovo nije najbolji korektor na svijetu, ali ukoliko tražite korektor-iluminator ovaj nema konkurenciju. Savršen mi je za vratiti život na lice, a posebno volim da ga koristim kao hajlajt iznad usne i obrva. Neće istaknuti suhe djelove na licu.

Cijena za 1.5 mililitar ove high end makeup perverzije je malo više od 80 KM i možete ga kupiti u INOMA parfumeriji, gdje svoje kupce uvijek ugodno iznenade s poklonima i popustima. :)




Koristeći ovaj proizvod sam razbila svoje predrasude da samo uz fasada makeup mogu dobiti efekat na licu kakav želim. Jednu zamjerku na ovaj proizvod ima moj novčanik, jer ja volim da se kupam u korektoru, a koliko će mi potrajati ovaj 1.5 mililitar vidjet ćemo, napišem apdejt posta čim ga potrošim. :)

Svoju kupovinu ću rado ponoviti, jer je Touche Eclat apsolutni must have od proizvoda i sve silne pohvale nisu džaba! Zna on magiju od posla napraviti na svakom licu. Dok sam ja napisala ovaj post u svijetu se prodalo oko 4320 YSL Touche Eclat!!! :DDD

Ukoliko tražite pravi iluminator onda obavezno bacite pogled na Aura tečne iluminatore za koje sam recenziju pisala tu #klik#.


Toliko od mene za ovaj put. :)


Jeste li probale Touche Eclat i da li vi spadate njegove mrzitelje ili zaljubljenike?

Do idućeg čitanja mi pišite komentare. :*


7 komentari:

  1. Ja ga obožavam, istina ne nudi potpuno prekrivanje, ali jako lijepo posvijetli, pogotovo na fotkama. Ono što je meni najvažnije zbog mojih godina, borica i jako suhe kože okoloočnog područja je njegova lagana i hidratantna formula. Ovo je jedino što trenutno stavljam ispod očiju,imam ih tri u zalihu, srećom kupila sam na sniženju. :) Mogu ti reći da mi taj jedan dosta dugo traje, evo trošim tri mjeseca, a nisam dotakla dno, što me iznenađuje, jer sam mislila da će se puno prije potrošiti, istina ne stavljam puno. Već se neko vrijeme spremam napisati recenziju, ali toliko mi je super, da se ne mogu skulirati da napišem nešto suvislo da ne zvučim histerično, ha, ha. Draga izvini na kobasica komentaru, ali kad se spomene ovaj proizvod postanem neuračunljiva :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ISTA SAM!!! Jedva sam se suzdzala, a da ne napišem OVO SVI MORATE IMATI!!! XDDD

      Realno, očekivala sam nekakav nidje veze efekat (jer imam poprilično izrazene podočnjake i koža mi je kao i kod tebe suha i osjetljiva), a na kraju me toliko oduševio da razmišljam gdje kakav kamion ovoga ukrasti.

      SVETI GRAL OD PROIZVODA!!!


      LJUBIM TEEEEEEEEEEEEE! :******

      Izbriši
    2. ha, ha možemo skupa u pljačku <3 :*

      Izbriši
  2. Mene od kupovine (osim praznog novcanika) drzi samo Petrina izjava da ArtDeco u svom arsenalu ima bolji proizvod :3 vidjet cemo, jednom kad se oparim lololol. Ali fakat predivno izgleda :O

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlčna rezencija !
    Preeedivno izgleda *_*
    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  4. Vidiš meni je prelagan :D jest on bas lijepo razmaziv blenda se divno i izgleda super, ali meni za moje podočnjake nažalost nije, i baš me nervirala koža moja dok sam ga korsitila jer sam mislila kako je divan proizvod za neki priprodni zdravi izgled al džaba ne može moram natrackat ja jačih čuda :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bas je za osobe sa savršenim tenom... ja kad se nenaspavan nista pomoći ne moze urezanim podočnjacima... :( xD

      Izbriši