07. 11. 2016.

AVON LIFE by KENZO TAKADA recenzija i promocija u Sarajevu


Priznat ću vam da kada sam vidjela da je AVON najavio suradnju s Kenzom osjetila sam blage leptiriće u stomaku. Odmah sam se sjetila KENZO Flower EDP, kojeg sam koristila dok sam išla u osnovnu školu i tako u vrtlogu sjećanja predosjetila kako će LIFE kolekcija za AVON biti baš po mom ukusu! :)Malo poslije od AVON-a je stigla pozivnica za promociju LIFE mirisa, koja se održala u Hotelu Central. Još više sam jedva čekala da ih pomirišem! U ovoj recenziji ću vam malo više pisati o muškoj EDT verziji, jer ženski EDP nisam uspjela još uvijek islikati, a zaslužuje posebnu recenziju, jer je već našao mjesto u mom srcu.


O mirisu 

Najvažniji sastojak mirisa – ljubičica - donosi osjećaj nepokolebljive pozitivnosti koja se nalazi u srcu svih Kenzovih kreacija, ali i njegove ličnosti. Korištenje ljubičice daje mirisu slatku svježinu. Uzgaja se na području Egipta i Grasse, Francuska, a njen cvat je cijenjen po svojim listovima koji su destilirani u sofisticirano mirisno ulje. Miris za žene također donosi energične note bijelog čaja u vrhu mirisne piramide i bezvremenski toplu, cvjetnu baznu notu cvijeta irisa. Iris je jedan od najskupljihih mirisnih sastojaka, priprema se dugih 7 godina i mirisu daje posebnu dubinu i kvalitetu. Miris za muškarce opojno miriše na gornju notu crnog bibera i toplu drvenastu bazu Virginia kedrovine.“ saopštila je gospođica Korjenić. 







Muška EDT verzija dolazi u pakovanju od 75ml 39,90KM po akcijskoj cijeni, dok je regularna cijena 70KM. Kako miriše? Lagano, izuzetno muževno, lako dopadljivo svačijem ukusu. Nije prenapadan, ne ističe se ničim lošim. Lagan na koži  i baš za svaki dan miris. Na početku ne miriše prijatno, dok se miris ne slegne, za 5min postane neodoljivo privlačan. Podsjeća me na mix CHANEL Allure i Dior Homme Sport s BVLGARI Aqua notama. Lagan, dopadljiv, šarmantan i blago seksi sa elegentnim  mladenačnim i živahnim notama.

Trajnost EDT-a je neka 3-4 sata na muškoj koži.

Ambalaža je krajnje jednostavna, što volim kod ozbiljnih parfemskih izdanja. 







O saradnji Kenzo Takade i Avona 

Priznat kao jedan od vodećih svjetskih dizajnera, Kenzo Takada osnovao je svoju istoimenu luksuznu modnu kuću u Parizu 1970. godine, postavši prvi japanski luksuzni brend sa sjedištem u tom gradu. Dizajner je poznat po stvaranju inovativnih kolorističnih stilova koji okupljaju najbolje elemente istoka i zapada. 

“Želio sam raditi s Avonom na stvaranju mirisne kolekcije koja bi bila prihvatljiva ženama širom svijeta.” izjavio je Kenzo Takada. "Moja je najveća radost pronaći inspiraciju u ljepoti svijeta oko mene i okrenuti je u potpuno novu stvarnost. Iskustvo s Avon timom mi je dozvolilo upravo to, saradnju s nekim od najnevjerojatnijih kreatora parfema u stvaranju mirisne linije koja odražava našu zajedničku strast da živimo predivan životAvon Life mirisi prenose ljepotu i pozitivnost i prepuni su čuda koja nalazimo u svijetu prirode." 


Kozmetička kuća Avon predstavila je Avon Life, novi miris koji je poznati dizajner Kenzo Takada kreirao kako bi reflektirao svoju filozofiju života: živite predivan životOvom svečanom događaju posebnu draž dala je modna kreatorka Emina Husedžinović-Ibrahimović koja je premijerno predstavila svoju najnoviju modnu kolekciju pod nazivom „Viktorijanska šuma“ koja ima primarni zadatak da podigne svijest o ekološkim problemima, ali i da u novu kolekciju unese ideje iz 19. stoljeća.   

„Kolekcija se sastoji iz gornjih odijevnih predmeta, ogrtača i haljina koje su unikatne dorađene ručnim radom, vezom, ukrašene metalnim dugmadima i gajtanima. Kolekcija je žanrovski pret-a-porter, a izrađena je od futurističkih, ali ekološki prihvatljivih  ili recikliranih tkanina, perforiranih imitacija kože, krljušti, materijala koji imaju dva lica i predstavlja spoj tankih transparentnih materijala i debelih recikliranih ili vunenih tkanina.“ saopštila je o svojoj kolekciji poznata bh. kreatorka. 

“Avon Life EDP mirisni duoslavi ljepotu življenja i potiče da živimo život punim plućima, da ostvarimo sve svoje snove. Da jednostavno živimo predivan život“   izjavila je Šejla Korjenić, voditeljica odnosa s javnošću Avon Bosna i Hercegovina. 

U opuštenoj atmosferi, prisutni su mogli osjetiti note mirisa za žene i mirisa za muškarce, čiji je navažniji sastojak ljubičica. 




































Na promociji LIFE by KENO TAKADA za AVON nam je bilo extra ugodno, uživala sam u opuštenoj atmosferi družeći se sa mojim prekrasnim blogerkama (mogli ste nas vidjeti na slikama iznad). Svjetlost je bila hladna, pa sam se poslužila sa fotografijama što nam je AVON poslao. :)


Oba LIFE mirisa su ostavila snažan dojam na mene, a kupovinu ženske verzije ću sigurno ponoviti, a detaljnije vam napišem u idućoj recenziji.


Da li ste probali LIFE mirise i kakv su dojam ostavili na vas?

Do idućeg čitanja mi pišite komentare! :*



3 komentari:

  1. Prekrasan event, vjerujem da su mirisi senzacionalni ! kao i ti!! 😉♡♡♡

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam probala , ali nadam se da cu probati :) obecala sam si sebi da necu kupovati parfeme dok bar ne potrosim ove sto imam , ali je ovaj prvi na redu za kupnju :) :*

    OdgovoriIzbriši
  3. nisam probala parfem, no zanima me je li tako dobar kao što mnoge recenzije kažu ili se prodaje samo zbog "imena"? :D

    OdgovoriIzbriši