24. 11. 2016.

MAKEUP REVOLUTION LONDON/ Ultra Contour- recenzija



Seriju pisanja o tečnim mat karminima na blogu prekidam sa pisanjem o fenomenalnim MUR proizvodima, prvo Salted Caramel paleta sjena (ako niste vidjeli recenziju KLIK TU), pa paleta za  za konture. Makeup Revolution London ULTRA CONTOUR paleta mi se toliko svidjela da je ne ispuštam iz ruku od kako je imam. Na jednoj nijansi sam već dotakla dno i tada sam shvatila da ću idući put kupiti dvije iste palete, da imam za ne daj Bože, da toliko mi se sviđa ova paleta, a sada ću vam napisati zašto i kako je ova paleta osvojila moje srce. :)

Odmah na početku da kažem da su slike slabije kvalitete, jer sam ih izvadila iz jedva spašene arhive i da mi nedostaju slike pakovanja, pa mi nemojte zamjeriti na ovome. xD

Pakovanje je urađeno od sjajne plastike, izgleda baš onako pristojno, ali kada se sjetim koliko košta ovaj proizvod onda mogu reći da je za svoju cijenu pakovanje top! S vremenom su mi se slova na prednjoj strani izbrisala. Kompaktno, odlično za putovanja, zatvara se na klik i nema šanse da se otvori. Dolazi sa velikim ogledalom, koje može dobro poslužiti kada se nađete negdje bez ogledala, kao ja na festivalu. xD



SASTOJCI: Pressed Powder: Mica, Talc, Magnesium Stearate, Mineral Oil, Ethylhexyl Palmitate, Silica, Polybutene, Dimethicone, Methylparaben, Propylparaben. May Contain: Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), D & C RED No. 7 Lake (CI 15850).

Baked Powder: Mica, Dimethicone, Nylon 12, Magnesium Aluminum Silicate, Methylparaben, Propylparaben. May Contain: Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499).


Paleta sadrži 8 panova, od toga su: 3 pudera za konture, 2 pudera za fixiranje korektora ispod očiju i 3 hajlajtera. Količina je 13 grama za 8 Funti (18,33KM) + troškovi dostave, možete je pronaći na MUR sajatu KLIK TU.

Izabrala sam MUR paletu umjesto Anastasia Beverly Hills, jer sam prije kupovine pročitala oko dvadeset recenzija gdje se curama više sviđa upravo ova paleta, a ABH sam uzela kremastu za konture.

Ja sam neko ko voli fasada puder, trandža look, hajlajter svijetliji od moje budućnosti i konture #onpoint, pa svoj žiot ne mogu zamisliti bez pudera za konture. Prilikom svakog šminkanja radim tehniku konturisanja lica. Ja to radim tako što kistom za konture nanesem kontur pudere na: vrh čela, jagodične kosti, sa strane nosa. Poslije toga stavim tečni puder u tačkicama, pa sve skupa izblendam s kistom za tečni puder. Poslije dodam malo bronzera iznad kontura da lice dobije na svježini i da dobije onu lijepu trodimenzionalnost. Ključ svega je dobro izblendati.

MUR paleta za konture me je spasila tokom ljeta, kada sam bila na koraku da postanem crnkinja, tada sam koristila nijansu 7. iz palete i pružala mi je lagane konture. Sada kada sam svijetlija za jedno 6 nijansi pudera nijanse 5. i 6. su mi presavršene za svaki dan (a i noć). Hoću reći da je ovo paleta koja će sigurno odgovarati svim tipovima tena, od onih svijetlih do tamnih. 


Tekstura pudera je mekana kao svila pod prstima, pre pre prelijepu teksturu imaju svi puderi, osim hajlajtera pod brojem 4., koji nikako nije po mom ukusu. Pigmentacija je extremna, minimalna količina kontur pudera je potrebna na kistu uz obavezno otresanje kista prije aplikacije (ukoliko konture radite poslije tečnog pudera). Moć blendanja zbog prekrasne teksture je savršena! Blenda se u par poteza i savršeno se stapa sa tenom. Neće se zalijepiti za puder ili stvoriti neuredne felekice, ništa od toga! Proizvod se minimalno trusi u ambalaži, a to je zbog fine mekane teksture, koja me često podsjeća na KAT VON D teksturu pudera za konture.

1. je univerzalna nijansa za fixiranje korektora ispod očiju. U ambalaži djeluje rozo, ali meni koja sam žuti podton ispod očiju legne ko budali šamar! Savršenu moć prekrivanja i fixiranja ima, sve zamatira ispod očiju i korektor se ne mrda dok ne odlučite šminku da skinete. Moje područje oko očiju je često čudno, pa mi se nekad ovaj puder minimalno uvuče u borice oko očiju, dok se nekad to ne desi. Mat završnice.

2. banana žuta nijansa, koju sam korisila kada sam bila skoro pa crnkinja. Uh, presavršena za osvježiti područje oko očiju. Ima iste karakteristike kao i nijansa 1.

3. je lagani zlaćani hajlajter. Idealan za one koje vole suptilan hajlajt.

4. je hajlajter koji nije po mom ukusu. Hladan i pun krupnih šljokica. Nikad ga nisam koristila, jer mi se ne sviđa.

5. kontur nijansu pudera koristim trenutno, a trenutno nisam zimski svijetla Snjeguljica, već još uvijek imam boje. Preeeeeeesavršena nijansa. Hladna i topla, ja stvarno ne znam kako ovo da definišem, ali ovo je jedna od najljepših kontur nijansi u mom životu. Mat završnice.

6. prava hladna kontur sivkasta nijansa. Često je koristim u kombinaciji s nijansom 5. Mat završnice.

7. je moja najvoljenija nijansa ove godine. Dotakla sam joj dno i zbog nje moram opet kupiti ovu paletu. Nema riječi da adekvatno opišem savršenstvo, koje pruža na koži. Mat završnice.

8. opet suptilni hajlajter.



Slike swatcheva urađene iz jednog prelaza sa prstom. Možete primijetiti koliko su dobre pigmentacije svi puderi iz palete.




Na slici ispod možete vidjeti mene (koja mrzim da se slikam) ljeto VS zima konture. :)

Na lijevoj ljetnoj varijanti sam koristila MUR 7. i 2. nijanse.

Na desnoj zimskoj varijanti korištene su nijanse: 5., 6. i 1.



Za kraj sve što mogu reći o MUR paleti za konture je to da me je oduševila i da ću svoju kupovinu ponoviti! Ako sam šta zaboravila da napišem o njoj, slobodno me možete pitati. :)

Mislim da je ovo multifinkcionalan proizvod u kojem ćete za povoljnu cijenu dobiti sve što treba za savršene konture. Nijanse možete skupa i miksati da dobijete željenu boju.

Do idućeg čitanja mi pišite komentare!

Jeste li probale ovu paletu? Ako niste kako vam se svidjela  recenzija? :D

:*

12 komentari:

  1. Odgovori
    1. Nemam tih problema, pa stvarno nisam adekvatna osoba da ti dam odgovor... meni ništa nikad ne izazove bubuljice, osim ružinog ulja... :)

      Izbriši
  2. Highlighter svetliji od moje buducnosti, hahahhahahha, bas si me nasmejala :) Odlican post, planiram kupovinu ove palete cim napravim malo mesta u mojoj kolekciji :) MUR se pokazao kao odlican brend sa povoljnim cenama. Trazih juce Salted paletu zbog tvoje odlicne recenzije ali je bilo samo bele cokoladice :( Zadovoljila sam se sa I<3Makeup No photos please paletom, bas je slatka :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahhahahahahha pa zar nije tako? Daj nam hajlajtera kilu i odmah smo sretnije! :DDDD


      Držim ti fige da uloviš Salted, prerverzno je predobra!!! :DDDDDDD MUR me sve više pozitivno iznenadjuje da kvalitetom i neralano niskim cijenama! XDDD


      :****

      Izbriši
  3. Hahahha da, da to je taj moto :) Hvala, nadam se da ce se uskoro naci u mojoj kolekciji :)

    OdgovoriIzbriši
  4. I love this palette for an every day makeup, it's great. Not only the contour shades are amazing but also the highlighters are amazing. You have a great blog, would you like to follow each other?

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlicna recenzija, koje kistove koristis za konturisanje?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. HVALA DRAGA! <3


      Koristim od kistova šta stignem... najviše volim W7 kist za konture, NARS ITA, Real Techiques mali za konture, Jessup ravno rezani za konture, BH Cosmetics Vegan pointed... itd. :D

      Izbriši
  6. ček, jel to kremasta paleta ili?
    nisam skužila u postu xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puderi u kamenu su u pitaju, nisu kremaste. :)

      Izbriši
    2. Hm.. ne ide mi bas s praskastim. S kremastim mi je lakse.. ali hvala na odgovoru

      Izbriši