16. 12. 2016.

GERARD COSMETICS Hydra Matte Liquid Lipsticks- recenzija


Gerard Cosmetics Hydra Matte Liquid Lipsticks imam već šest mjeseci. Iskrena da budem trebalo mi je baš pola godine da sumiram dojmove o ovim tečnim mat karminima i da vam u potpunosti prenesem svoje mišljenje o njima. Pa ću krenuti po redu. :D
Prvo sam naručila 5 GC tečnih mat karmina u nijansama: 1995, Everyting Nice, Cher, Iced Mocha i Invasion sa Beauty Bay stranice. Tada sam iskorisila akciju -20% i ako me sjećanje dobro služi umjesto 13.70Euro po komadu  sam platila 10 Euro. Da bi mi nakon nekoliko dana stigao mail od Beauty Bay gdje su mi napisali da su mi poslali 3x karmina, a da su 2x rasprodana, pa moram isprintati formular, potpisati se, uslikati i poslati im na mail taj zahtijev gdje želim svoj novac nazad. Sva ta procedura dopisivanja sa njima je trajala 20 dana. Narudžba mi je stigla za nekih 30 dana. Uglavnom, ostala sam užasno nesretna i neutješno pretužna, jer sam se najviše od svega radovala 1995 nijansi i kao šlag na tortu carine sam platila 56KM. Svo ovo iskustvo u početku je bilo i previše negativno i djelovalo je tako da zamrzim ove karmine! XD

Zato sam pustila da mi se dojmovi slegnu i da zaboravim na sve negativno. :D

Gerard Cosmetics je mlad brend, sa dosta napucanim cijenma, koje često opravda kvalitet njihovih proizvoda.

Dizajn Hydra Matte tečnih karmina je WOW! Dolaze u prekrasno elegantnoj crnoj kutijici sa zlatnim detaljima, sve vuče na lagani High End dizajn. Karmini su relativno mali, ali premedeni. Zlatni poklopac, a mat sesi zamagljenim tijelom... ma predivotica.






Aplikator je klasičan fini, mekani i mini. Jako dobar i precizan. Nije potrebna asistencija kista za karmin. :)


SASTOJCI: Isododecane, Cyclopentasiloxane, Cera Alba (Bees Wax), VP/Hexadecene Copolymer, Disteardimonium Hectorite, Octyldodecanol, Trimethylsiloxysilicat, Alcohol Denat, Propylene Carbonate, Phenoxyethanl, Caprylyl Alcohol, Ethylhexyl Glycerin, Hexylene Glycol, Tocopheryl Acetate, Flavor.  May contain: Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491, CI 77492 & CI 77499), Red 6 (CI 15850), Red 7 (CI 15850:1), Red 27 (CI 45410:1), Yellow 5 (CI 19140).



Gerard Cosmetics Hydra Matte dolaze u mizernoj količini od samo 1.75 mililitara. Zbog ove jadne količine sam se na početku odlučila da ih uzmem 5 komada, pa da na kraju imam normalnu mililitražu od jednog karmina. XD

Ruku na srce stvarno ih prečesto koristim u toku ovih šest mjeseci i do sada nisam potrošila niti jedan GC. Ono što me posebno nervira je to kada mi bilo ko dođe u goste odmah se uhvate ovih karmina i šminkaju se sa njima, a ja krvavo platila 1.75ml po karminu! Sve čekam da im dotaknem dno i da plačem. Hahahhahaha... :D 

U toku šest mjeseci sam potošila dva NYX Lingerie od po 4ml, iako sam ih koristila isto koliko i Gerard Cosmetics. U čemu je fora?



Gerard Cosmetics Hydra Matte ima extra dobru pigmentaciju i doslovno samo jedan sloj je potreban za čitave usne. Izvadim aplikator namažem čitave usne u samo jednom prelazu sa onim što je na aplikatoru i to je to! Formula mu je izvanredna! Tekstura je lagano tečna sa trunkom mousse efekta u sebi i potpuno se osuši na mat u roku 2-4min na usnama. Ostavit će lagane tragove ako ga dodirujete. Nije otporan na više pića i na jela, uz njega je neophodno popravljanje čoškova usana ukoliko ga nosite bez olovke.

Troduplo mi duže traje na usnama ukoliko ga koristim sa olovkom za usne.

Osjećaj na usnama dok nosim GC je perverzija. Nikad u životu nisam nosila ovoliko lagan tečni karmin. GC nosim čak i onda kada su mi usne teška katastrofa (ispucale i suhe), toliko je prelagan da ništa na usnama ne osjetim!

Iako iz GC kažu da je longwear ja to ne mogu potvrditi. Za mene je dugotrajan karmin onaj koji traje 10+ sati na usnama! GC traje i traje dok ne odlučite da jedete ili grickate nešto. Uz olovku za usne preživi dobrih 8-10 pića.

Mirišu nestvarno jestivo! :D Vanilija, kolačići... neki ludi mmmm mix!


Na swatchevima ispod možete vidjeti GC nanešen u samo jednom prelazu sa aplikatorom. Izvrsna pigmentacija? :D



INVASION- je najunikatnija nijansa u mojoj kolekciji. Najdivnija lila sa dosta sive u sebi. Savršenstvo na usnama. Obožavam ovu nijansu! Uvijek dobijem masu komplimenata za nju kada je nosim.

ICED MOCHA- je hladna čokoladna nijansa, koja također u sebi ima trunku sive. Prekrasna i presavršena skoro jestiva sa usnama!

CHER- je ljubav mog života. Kada nosim CHER samo me zaspe kiša komplimenata. Svi je vole. Mladi, stari, žene, muškarci...  Najljepša neutralna nijansa ikad. Trunku hladna sa dosta ljubičaste i roze u sebi. Savršenstvo!

Nema odstupanja u pigmentaciji, trajnosti ili formuli između nijansi koje ja imam. Sve se ponašaju fenomenalno na usnama. Ne uvlače se u nabore usnama, ne sasušuju usne i ne ističu suhe djelove usana. Ponašaju se najudobnije moguće na usnama, prelagani su i to je sigurno do najunikatije Hydra formule koju sam do sada probala. Teško je izabrati samo jednu nijnasu, kada imaju toliko unikatne i lijepe nijanse za pasti na guzu i ostati sa otvorenom vilicom do poda!




Recenzija je dugo ostala neobjavljena zbog mog neodgovorenog pitanja:" Da li bih opet kupila ove karmine?"

Nakon šestomjesečnog razmišljanja i dvoumljenja da li se isplati kupiti GC ja mogu reći da ću ih ja opet kupiti i sigurno ću kupiti 1995 nijansu i kada potošim bilo koju nijansu iz ovog posta ja ću je kupiti. Za mene su ovo dobri karmini. Sviđa mi se formula i lakoća na usnama. Sviđaju mi se nijanse. Jako mi se sviđa efekat na usnama koji pružaju. Ne smeta mi to što ih moram nositi sa olovkom za usne i ne smeta mi to što ne traju na usnama čitavu vječnost. Za moje potrebe traju dovoljno dugo 5-6h bez popravljanja. Savršeno su nadogradivi. Ne spadaju sa usana neravnomjerno i ne ostavljaju nikakav nered. Nisam uspjela potrošiti niti jedan u roku ovih 6mj, iako ih prečesto koristim. Tako da im ne uzimam za zlo onu količinu od 1.75ml. Često možete naći akcije od -45% na GC uz razne kodove  preko Instagrama.

Na meni ih možete vidjeti na mom Instagramu: Arkona_makeup.




Na vama ostaje da odgovorite sebi da li vam je potrebno još tečnih mat karmina u kolekciji sa unikatnom formulom i prekrasnim nijansama? 


Da li ste probale GC tečne karmine i kakvi su vama?

Ako niste kako vam se svidjela recenzija?

Do idućeg čitanja mi pišite komentare! :*

17 komentari:

  1. ja bih kupila invasion i ecstasy opet i opet i opet. volim ih ko išta :D
    i ja sam im psovala zbog 1.75 ml najgluplja ideja ikad a uspostavilo se da mi traju dugo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno sam ostala iznenađena koliko dugo traju, pa sam mislila da ih možda ne koristim toliko često i onda krenula baš skoro svaki dan da ih koristim i ništa... još ih potrošila nisam! :D

      Baš ih volim i definitivno moram dodati i Ecstasy na listu želja! <3

      :*

      Izbriši
  2. Koje savršenstvo od boja, redovno im se divim na instagramu xD Posle pomislim na dostavu i carinu i ostanem na divljenju samo xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sa Beauty Bay je besplatna dostava za narudžbe preko 16€. :D Nagovaram te da kupiš!!! 🙈🙈🙈❤️❤️❤️❤️

      Izbriši
    2. Isti problem, želim dosta toga naručiti al ta carina tvoja od 50KM bi me dotukla :D ako mogu dva pitanja nevazano za karmine konkretno, da li im uvijek treba oko 30 dana da dođu? šta misliš kolika bi cila carina za nekih 20-25 eura ili eto 16 za početak :D hvala puno :) :*

      Izbriši
    3. U BiH sve iznad 50KM (25€) se carini... trebala bi carina biti 35% od plaćenog iznosa sa dostavom, ali naši cesto pretjeraju pa ode i preko. 50%.
      Uvažavaju žalbe, pa se treba peglati i kada ocarine preko da ponovo sracunaju i da izvrše korekciju. -.-


      Gledaj da ne ideš preko 25€ i neće biti carine. 💋💋💋

      Izbriši
    4. Hvala puno na odgovoru <3 :) daaa to sranje mi se desilo jednom paket sa Makeup revolutiona mi je bio oko 80km a carina 54 km na to?! jos mi nisu poslali bili sve što sam platila tih 80 km...mrzim našz carinu :D al pokusat cu znaci do 50 da skuckam i ne bude belaja nadam se :) :*

      Izbriši
  3. Ja imam nijanse Iced Mocha, Ectasy i 1995 :D I čekam neki popust da ulovim još boja :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Patim za 1995 i jedva cekam da je ulovim!!! Nadam se da je prekrasna kao sto izgleda na swatchevima... 😁😁😁😁😁😫💕💕💕💕😁💕💕❤️❤️❤️❤️

      Izbriši
  4. Nemam ih;al Cher mi je bas predivna i svidja mi se sto lijepo mirisu :)
    Nego bas te opali carina i sta xe im tvoja slika??? Meni kad god nesto nisu poslali sam direktno vrate novce onak kako sam i platila i to je to

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izludili su me s dopisivanjem i ba kraju jedva pare dobih nazad... :/ ili je mene zapala neka neraspoložena teta salterusa iz customer service 😂😂😂😂😂😂

      Cher je apsolutni top topova, koristim je s Rimmel cappuccino olovkom za usne, Efekat je wooooow!!!! :D. :*

      Izbriši
  5. Boje su fantazija ali ne podržavam ih kao brend tako da ostaje samo da ih gledam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjeruj mene skroz briga za politiku brenda, ako mi se svidi šta onda to i kupim... ahahhahaha pogotovo ako su nijanse po mom ukusu, onda ne mogu nikako odoljeti! :DDD XDDDDD

      Izbriši
  6. Nisam ih probala, ali zaista božanstveno izgledaju. Oduševljena sam! 😍

    Fashion, Beauty and Style

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivni su! Ne znam koja nijansa je ljepša. Svaka čast za post! :D

    http://beautycornerbyemina.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši