14. 12. 2016.

theBALM Mary-LOU Manizer highlighter- recenzija



Ispričat ću vam scenu od sinoć. Šalje Teky (The Red Queen Design And Make-up) u inbox sliku sa FB gdje piše "manizeri" 6.50KM i na slici Mary-LOU highligter od theBalm. Tu se javlja Zerina (Mademoiselle0101) i kaže kako plače od smijeha i da su sigurno  u pitanju "manizer originali". Meni je najsmiješnije od svega što ne znam da li da Mary-LOU zovem highligter ili manizer? Svašta čovjek nađe na interentu što nikako ne bi trebao da kupi za 6.50KM.  :D

Vjerovatno sam zadnja osoba u BiH, koja ima kultni Mary-LOU highlighter, ali to nikako nije uticalo na količinu euforije i sreću kada sam napokon došla do svog primjerka. Želja mi je bila theBalm paletica hajlajtera, ali sretna sam i s Mary-LOU. :D
theBalm i njihov savršeni dizajn. Svaki proizvod priča posebnu priču. Mary-LOU je prelijepa plavuša s Snjeguljica tenom i baš će ovaj hajlajter najviše odgovarati osobama, koje su svijelije puti (na meni se uopšte nije dojmio kada sam bila skoro kao crnkinja, dok mi sada kada sam kao duh dosta ljepše stoji).

Retro dizajn i čvrsta kvalitetna plastika krase ovaj highligter, a ogledalo se nalazi s unutrašnje strane poklopca i uvijek može poslužiti svrsi.



Količina od 8.5 grama se mnogima čini kao nepotrošiva, ali sve se da potrošiti. Ukoliko se ne bavite šminkanjem i koristite ga samo za šminkanje sebe, onda će potrajati nekoliko godina ili čak jedan čitav život. :)

Cijena mu je 24$ i često ga možete kupiti i jeftinije za -20-50%.




Čitav svijet voli Mary-LOU i mislim da trenutno ne postoji veći parti brejker od mene, jer mi se Mary na prvo korištenje uopšte nije svidjela. Priznat ću vam da me je Anastasia Beverly Hills poprilično razmazila kada su u pitanju highlighteri. Strastveni sam ljubitelj highligter-a od kojih trenutno zaslijepite ukoliko ih gledate na sunčevoj svjetlosti. Volim disko hajlajter, koji je vidljiv čak i u mraku. Mene suptilini hajlajteri ne mogu zadovoljiti.

Mary- LOU za moje potrebe je suptilni hajlajter.

Hajlajter ne volim nadograđivati. Mary-LOU se da nadograditi do ludog disko efekta, ali se tada gubi čar ovog proizvoda. Mnogo se ljepše ponaša na koži u samo jednom lagano izblendanom sloju. Dobije se prekrasni svjetucavi efekat, koji posebnu čar ima na sunčevoj svjetlosti. Nekako se umislim da sam zvjezda Old Hollywood filmova kada nosim Mary-LOU, stvori čovjeku tako na brzinu osjećaj starog glamura.



Swatchevi ispod su urađeni na golu kožu i Mary-LOU je nanešena u tri sloja i izblendana s kistom za highligter. Na prva dva swatcha su prikaz na danjskoj svjetlosti, a na zadnjoj prikaz sa korištenim blicem.

Krasna šampanj lagano zlatna nijansa s najsitnijim šimerom u sebi, koja me često podsjeća na boju bijelog zlata. Pigmentacija dobra.

Preferiram nanošenje highlighter-a s fan kistom od Real Techiques i kada sa njim diram Mary-Lou onda se trusi u pakovanju. Kada koristim flafkastije kistove, onda trušenja nema. Savršeno klizi po koži i blenda se, zbog prekrasne blago svilenkaste teksture. Trajnost je čitav dan, neće nestati sa kože.


Sve što jednoj ženi "treba" da bi osvojila svijet je savršen highlighter, crveni karmin i obrve on point! :D

Uz Mary-LOU ćete u samo par poteza kistom vratiti svježinu licu. Idealan za svaki dan. Za sve one, koje se boje upotrebe highlighter-a upravo ovaj proizvod će postati njihov Sveti gral.  U zavisnosti od toga kakav efekat želite u toj mjeri ga je potrebno i nanijeti. Od laganog prozračnog, suptilonog, pa do highlighter on point se može nadograditi.

Može se koristiti i kao sjena za oči, a ja najviše sa njim volim da naglasim luk ispod obrva i unutrašnji ugao oka.




Prekrasan, kvalitetan i koristan, od mene tople sve  preporuke idu za ovaj proizvod. Ono što ga posebno krasi je najmanji mogući šimer, koji se presavršeno reflektuje na svjetlosti.

Jeste li probale ovaj proizvod i kakav je vama?

Ako niste kako vam se svidjela recenzija?

Do idućeg čitanja mi pišite komentare! :*

15 komentari:

  1. Upravo sedim i gledam da li da ga naručim xD

    OdgovoriIzbriši
  2. ja sam do nedavno bila u blinded-by-my-highlight i koristila sve hajlajtere koje imam odjednom :-) ne znam el to prolazna faza il godine (6 mj do DIRTY THIRTY!!!!) al sad mi je dovoljan jedan potez kistov dippanim u mary-lou i mirna sam haha savrsen je za nas caspere i eto jos nisam nasla bolji jer se staaaaalno odupirem ABH paletama iz nekog razloga...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imenjakinjo, napisat će Ena recenziju za ABH palete, pa da vidimo što ćeš se više odupirati!!! Hahahahhahahahah... ima da me spominješ prilikom svakog šminkanja! :D ABH do smrti!! :D

      :****

      Izbriši
  3. Koliko god ih kupim, opet se njoj vratim. Stvarno ljubav neopisiva!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tebi savršeno stoji, parva si Mary-LOU sa ambalaže! :D :*

      Izbriši
  4. Sad sam ja jedina koja nma slavnu Mejru :(
    Ali drugaricu sam zamolila da mi kupi paletu sa tri slavne sestre, pa bih to trebala dobiti pocetkom naredne godine :D Jedva cekam :D Jer definitivno je to proizvod koji mi ne silazi s WL nikako :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Paleta je po meni daleko bolji ulov! Odmah ćeš imati 3 hajlajtera, a uvijek ih možeš kombinovati da dobiješ unikatnu boju... :D

      Odmah slikaj da uživam u preljeposti sestara theBalm! :D

      :****

      Izbriši
  5. Isprva kad je stigla kod nas probam ti ja Mary i ne padnem u nesvest. Naprotiv, delovalo je tako slabašno i skoro kao antihajlajter. Zbog toga sam se još više pitala šta svi vide tako posebno tu i čemu tolika vriska oko nečeg što izgleda kao samo fina šampanj senka. I kupim Mary, nek ide život, morah da prokljuvim. I kako sam se samo oduševila! Mnogo mi se dopada ta suptilna, difuzna refleksija, neverovatno stapanje sa kožom i efekat svile. Ali, slažem se sa tobom - nije ni blizu onog blještavila koje očekujemo. Za to uvek imam ipak omiljeni mi Soft& Gentle. Ali priznajem Mary unikatnost i po formuli i po efektu. Sjajna je!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prije pisanja sam se stvarno razmišljala smijem li reći da mi se u početku nije svidio ovaj hajlajter, kontam se da ću biti linčovana od horde ljubitelja Mary-LOU, a nikako ne želim da ih uvrijedim... nego sam baš identičnu reakciju kao tvoju imala...
      Predivna mi je u kombinaciji s laganijom šminkom ili samo s crvenim karminom, ali kada želim ludilo od hajlajta ne zadovolji mi te potrebe nikako, pa je koristim samo kada furam "no mejkap luk". :D

      Razmišljala sam da mi možda čak ona nikako i ne stoji, da ne odgovara mom tenu... ne mogu pametna da budem. :D

      :*

      Izbriši
    2. I ja sam ga kupila pre par dana i isto prvi utisak mi je MEH... A svi se kunu u njega. Sad mi je lakse kada vidim vase komentare. Sleek makeup paleta hajlajtera je mnogo jace pigmentacije pa sam valjda navikla na nju. Tek ga par dana nosim, videcemo kako ce se pokazati dalje.

      Izbriši
  6. Ovo je moj najdraži svakodnevni hajlajt i trošim već treće pakiranje!! Imam i trio paleticu-i Mary i Betty su iste teksture i savršeni,ali srednja nijansa (roza) je malo praškasta i nije tako glatka i maziva kao hajlajt i bronzer...ja je zato koristim kao rumenilo i taj posao odlično obavi

    OdgovoriIzbriši
  7. Hahaha kak se pojam suptilnog/dovoljnog/jakog highlighta razlikuje :D meni je Mary-Lou aman taman, ali znam mnoge kojima je prejaka, a tebi pak suptilna :D ma najbolje imati sve njih pa po potrebi xD

    OdgovoriIzbriši
  8. Prelep post!!!
    pratim te pa ako zelis uzvrati:
    https://slsk04.blogspot.rs
    Jako bi mi znacilo♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  9. Nisi jedina koja nije isprobala ovaj hajlajter. Nekako sam mislila ma hajde ne treba mi,mogu naći i jeftiniji i da je dobar... ali nešto kad skontam, to jednom kupiš i može ti biti ihihiiii što bi rekli :D a ja ionako često izostavim konturiranje i hajlajt kad je dnevni make up u pitanju,tako da mi definitivno može dugo trajati kad ga kupim xD
    Recenzija odlična kao i uvijek.

    OdgovoriIzbriši