22. 01. 2017.

Lancôme LA BASE PRO Perfecting Makeup Primer - recenzija

U svom životu sam probala nekoliko baza za puder i nisam uspjela naći savršenu za moj tip kože, dok mi u INOMI jedna prekrasna cura nije pokazala LANCOME LA BASE PRO. Desila se ljubav na prvi dodir!

Ukratko, probala sam: Benefit POREfessional, Benefit That Gal, Smashbox Photo Finish (plava verzija), INGLOT Mattifying under makeup base,  Catrice Prime & Fine iliminirajuća baza, Golden Rose matte baza.

Moje lice nema potrebe za bazom za puder, ali postoje oni specijalni dani kada trebam full postojani makeup na licu bez ikakve popravke minimum 20h na licu! Tada uskače LANCOME LA BASE PRO sa svojom magijom.

Baza dolazi u savršenoj ambalaži. Bočica je napravljena od najljepšeg kvalitetnog brušenog stakla i imam osjećaj da kako dodirujem bočicu, baš takav isti osjećaj imam kada dodirnem svoju kožu poslije ove baze. Nevjerovatno gladak i baršunast osjećaj stvara. Sve odiše luksuzom, a dizajn je više nego elegantan.

Iz LANCOME-a za ovu bazu kažu i obećavaju gladak i dugotrajan "polirani blur" efekat na koži. Elasto-Smooth tehnologija smanjuje nesavršenosti na koži stvarajući je satensko nježnom. OIL-FREE i nije komedogena, a odgovara svim tipovima kože (ovo sam provjerila na svojoj suhoj i ekstremno osjetljivoj koži, kao i na kombinovano-masnoj koži lica). Slobodno ovu bazu mogu nazvati UNISEXNOM. :D



SASTOJCI: CYCLOPENTASILOXANE, DIMETHICONE CROSSPOLYMER



Prije nego što se odlučite za upotrebu baze za puder vrlo je bitno da izaberete kompatibilan puder (bazu). Ukoliko je baza na bazi vode, onda birate puder na bazi vode. Ukoliko je baza na bazi silikona, onda birate puder na bazi silikona. Ukoliko je baza na bazi ulja, onda koristite puder na bazi ulja. Ovo je veoma bitno, jer nekompatibilna baza i puder ponište djelovanje jedno drugoga, pa na licu dobijete nikakav rezultat. Jedini izuzetak može biti silikonska baza u kombinaciji s puderom, koji u svojim sastojcima ima vodu i jedan ili dva silikona u sebi. Silikonske baze/pudere ćete opaziti lako, jer u sastojcima imaju ključnu riječ SILICONE. Zbog ovoga ja sam LANCOME LA BASE testirala s četiri različita pudera i sa svakim od pudera je dao fantastične rezultate. 


Znate one fotošopirane ljepotice po Instagramu što promovišu kodove da trošite pare na šminke (a Kimberli za njih kaže čim vidite da kažu evo ja imam kod da kliknete na iks i da to ne kupite...)? E, baš tako koža lica izgleda sa ovom bazom, ali bez trunke fotošopa (to je zato što su moje sposobnosti korištenja tehnologije ispod nule). :D 


Pošto sam već napisala da ne znam koristiti fotošop, na slici ispod možete vidjeti rezultat LANCOME LA BASE. Nije li ovo kraljica nad kraljicama svih mogućih baza na svijetu? Pogledajte kako je svaki nabor na mojoj ruci zaglađen i popunjen. Isti rezultat je na licu, da se nekad bojim često da je koristim, jer mislim da me rođena majka i otac neće prepoznati bez bora smijalica i da će mi pružiti ruku da se opet upoznamo!


Sa ovom bazom puder će sigurno biti postojan čitav dan i čitavu noć! Blago se prosijati možete tek nakon 8h nošenja pudera. Nakon popravke sve izgleda kao da ste se tek našminkali. Puder neće spasti, niti se da primijetiti ikakav nered poslije popravljanja. Ne izaziva nered na licu u vidu bubuljica ili bilo kakve nelagode, perutanja, iritacije ili slično.

Količina koju dobijete za nekih 80KM je 25ml i biće dovoljna za godinu dana korištenja i savršenog makeup-a.




Za kraj od mene sve tople preporuke idu za ovu bazu. Sve u životu trenutno što želim je izgled lica kao što imam kada stavim ovu bazu dok sam bez šminke. :D

Puste želje...


Do idućeg čitanja mi pišite komentare!

Jeste li probale ovu bazu i da li imate želju da je probate?


:*

14 komentari:

  1. Ne,nisam je probala ali sada je itekako želim isprobati.
    Zapisujem i prvom mjestu kupujem... ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno ćeš pasti na gutu kada je probaš! :D :*

      Izbriši
  2. 16 porcija velikih cevapa :p preskupa je ali dovoljno mi je da vidim ovaj 'blur' na ruci i vjerujem ti da djeluje, ali ipak mi je skupa :) jbg lankom je to :p

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. AHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAH NAJBOLJI KOMENTAR IKAD! Znači može se uzeti za jedan mjesec polovične doze mesa! :D


      :********

      Izbriši
  3. Ameeejzin' baš izgleda magično :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Imala sam je i puuuno koristila na sebi i klijenticama, slažem se s tobom, odlična je! Svakako kupujem ponovno kad malo potrošim zalihe :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene bi čudilo da je ti nisi probala! :DDD :*****

      A svakako se slažemo da je odlična. Nekako imam odjećaj da malo ljudi zna za nju... XD

      Izbriši
  5. Kako si je opisala očigledno je u ovih 25ml stalo sve što mi treba. Efekat je zadivljujući. Apsolutno si me zaintrigirala i natjerala u minus od 80 KM :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako nista probaj doci do testera, pa probaj prije kupovine... definitivno nećeš niti u jednom trenutku osjetiti grižnju savjest za potrošenih 80KM na 25ml! :D


      :****

      Izbriši
  6. Nikad nisam probala ovu bazu, ali ću je probati. Divno si nam je prikazala. Pratim te i bilo bi mi jako drago kada bi posetila moj blog, i ako ti se svidi komentarisala, ili se učlanila: laAdda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj doći do testera, neće te ostaviti ravnodušnom! :DDD

      Zapratila sam te, pa se čitamo! :****

      Izbriši
  7. Prvo, baza je odlična i sad je naravno želim :DDDD
    Drugo, koji puder koristiš kad si bijela kao zid jer sam i sama takva :DDDDDDDDD.
    Naime, missha 13 mi ne odgovara kad ću se slikati a znam da si pisala recenziju o rimmelu i stavljala swatcheve ali nema više te recenzije.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baza je fantazija! :DDDD

      Eh, kod mene se skroz preokrenula situacija, ljetos sam pocrnila do nivoa zvanog SKORO PA CRNKINJA, pa mi je dosta boje ostalo... te sada umjesto 103 Rimmel Lasting Finish 25h koristim 200 nijansu! Poprilično tamno za ovo doba zime? :D

      Recenziju za Rimmel sam prebacila u skice, jer mi se više ne sviđa i pisana je kada sam tek otvorila blog. Pisat ću je opet sa boljim slikama i detaljnijim reakcijama. :D

      Izbriši